درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر


درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر

پارسینه: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۳۶۲ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات مقتدرانه تکاوران انتظامی و طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد.

درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر

سردار احمد طاهری گفت: در راستای کنترل تحرکات باند‌های قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و رصد تحرکات قاچاقچیان در مناطق مرکزی سیستان و بلوچستان، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاق مواد مخدر برای جابجایی و انتقال محموله مواد افیونی از شهرستان خاش به عمق کشور به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

او گفت:در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان را شناسایی و در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی، منطقه مورد نظر را در تحت کنترل خود قرار دادند و سرانجام عصر دیروز سوداگران مرگ را که با دو دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد افیونی در حوالی روستای "چاه علیخان" آن شهرستان بودند روئیت و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده تکاوران انتظامی، به تیراندازی سمت آن‌ها اقدام کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کردند که در نهایت با آتش پرحجم تکاوران پلیس، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو‌ها و برجا گذاشتن محموله مواد مخدر به اطراف متواری شدند.

سردار طاهری گفت:در این عملیات و طی تعقیب و گریز در ارتفاعات منطقه چهار سوداگر مرگ دستگیر شدند،و تکاوران انتظامی در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده از قاچاقچیان ۳۶۲ کیلو ۶۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف کردند.

او گفت: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق مواد مخدر ادامه دارد، با تأکید بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر