رتبه نخست شرکت گاز اصفهان در چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی


رتبه نخست شرکت گاز اصفهان در چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی

شرکت گاز استان اصفهان بالاترین سطح جایزه ارائه‌شده در چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی را دریافت کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، ابوالقاسم عسکری، سرپرست شرکت گاز استان اصفهان در این باره گفت: این رویداد در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» برای ارج نهادن به کسب‌وکارهای مسئولانه و با حضور مدیران نهادهای دولتی و خصوصی، نمایندگان انجمن‌های علمی و صنفی کشور و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد که بیش از ۷۰ شرکت و بنگاه بزرگ اقتصادی کشور در این دوره حضور داشتند.

وی افزود: مسئولیت اجتماعی یک سازمان، نشان‌دهنده تعهد آن به تأثیر فعالیت‌هایش در جامعه، محیط زیست و مشارکت آن در توسعه پایدار و در نظر گرفتن خواسته‌ها و انتظارات ذی‌نفعانش است.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اهداف چهارمین دوره جایزه ملی مسئولیت اجتماعی، شامل معرفی مسئولیت اجتماعی شرکتی و تعیین اهمیت آن، ایجاد تحول در نظام مدیریتی سازمان‌ها، تقویت و توسعه روابط سرمایه‌گذاران و ذی‌نفعان، بهبود فضای کسب‌وکار کشور، تبادل اطلاعات و همفکری با دیگر بنگاه‌‎ها، ارائه تجارت بنگاه‌های اقتصادی در مسئولیت اجتماعی، تقویت همکاری بین‌بخشی میان بنگاه‌های اقتصادی و سازمان‌‎های مردم‌نهاد با هدف کاهش چالش‎های اجتماعی و محیط زیستی، همچنین فراهم کردن استفاده بنگاه‌‎ها از بستر فرهنگی و اجتماعی کشور و روش‌های خلاقانه و نو در پیشبرد اهداف تجاری خود، ادامه داد: مسئولیت اجتماعی بحثی اخلاقی مشترک میان همه انسان‌ها و فراتر از قانون و اعتقادات است.

عسکری تصریح کرد: سازمان‌ها باید پاسخگویی، مسئولیت‌پذیری و احترام به حقوق اعضای جامعه را در قالب برنامه‌های گسترده و راهبردی خود، مورد توجه قرار دهند. آنها در ازای بهره‌مندی از زیرساخت‌ها و سرمایه‌های اجتماعی، زیستی و علمی محیط پیرامون، باید در برنامه‌های خود، مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمانی و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را به‌طور شایسته لحاظ کنند.

وی گازرسانی ایمن و مستمر به ۱۱۲ شهر، ۱۰۶۷ روستا، بیش از ۱۷ هزار واحد صنعتی با اشتراک‌پذیری بیش از یک میلیون و ۹۷۰ هزار مشترک، اجرای بیش از ۲۷ هزار کیلومتر شبکه، یک میلیون و ۱۱۰ هزار انشعاب و... را بزرگ‌ترین اقدام و رسالت خطیر این شرکت برای مسئولیت‌های اجتماعی خود برای ایجاد رفاه و اشتغال مردم دانست.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان تأکید کرد: امضای تفاهم‌نامه با سازمان‌های مختلف از جمله صداوسیما، دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی، جهاد دانشگاهی، شهرک علمی و تحقیقاتی، شهرداری، سازمان زندان‌ها، نظام مهندسی به‌منظور پیشبرد برنامه‌های مسئولیت اجتماعی، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، ساخت مجهزترین ایسوزوی مقابله با بحران و حوادث گاز، بهینه‌سازی موتورخانه‌ها، اجرای برنامه‌های مقابله با کرونا، تکریم کارکنان، بازنشستگان و خانواده‌های آنها، توجه به ارتقای سطح دانش پیمانکاران و تأمین‌کنندگان و... از مهم‌ترین اقدام‌های این شرکت برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی، در سال ۱۴۰۰ بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022