لغو تمام محدودیت های کرونا برای سفر به اتریش


لغو تمام محدودیت های کرونا برای سفر به اتریش

به گزارش «دنیای سفر»، بنا بر اعلامیه دولت اتریش و اطلاع رسانی انجام شده به دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در ایران، تمام محدودیت های مرتبط با همه گیری کووید-19 برای سفر به کشور اتریش لغو شده و مسافران می توانند با مجوزهای معتبر مانند گذشته به این کشور سفر کنند. پیش تر سفر به اتریش با ارائه گواهی نامه واکسن کرونا و یا گواهی تست منفی PCR ممکن...

اتریش تمام محدودیت های کرونا را برای مسافران ورودی به این کشور لغو کرد.

به گزارش «دنیای سفر»، بنا بر اعلامیه دولت اتریش و اطلاع رسانی انجام شده به دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در ایران، تمام محدودیت های مرتبط با همه گیری کووید-۱۹ برای سفر به کشور اتریش لغو شده و مسافران می توانند با مجوزهای معتبر مانند گذشته به این کشور سفر کنند.

پیش تر سفر به اتریش با ارائه گواهی نامه واکسن کرونا و یا گواهی تست منفی PCR ممکن بود. این کشور در اسفندماه ۱۴۰۰ انواع بیشتری از واکسن های کووید از جمله سینوفارم را از مسافران خارجی برای ورود به اتریش پذیرفت و اکنون اعلام کرده است تمام محدودیت ها برای ورود به این کشور، از جمله ارائه گواهی واکسن و یا تست PCR را برداشته است. با این وجود همچنان در برخی از مراکز خدماتی این کشور از بعضی مراجعان کارت واکسن درخواست می شود.

اتریش از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که سفر به آن برای اتباع ایرانی با ویزای شنگن امکان پذیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس