بیش از 19 تن برنج و روغن احتکار شده در پاکدشت کشف شد


بیش از 19 تن برنج و روغن احتکار شده در پاکدشت  کشف شد

پاکدشت- ایرنا- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: بیش از 18 تن انواع برنج هندی و پاکستانی و یک و نیم تن روغن مایع و جامد احتکار شده دریک انبار شهر پاکدشت کشف شد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ارز، احتکار و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران پلیس آگاهی پاکدشت به همراه عوامل تعزیرات با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی، محل احتکار برنج خارجی و روغن خوراکی را در یک انبار پاکدشت را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده ازاین انبار ۱۸ تن برنج هندی و پاکستانی که به طرز ماهرانه ای در قالب برنج ایرانی فجر بسته بندی و در حال عرضه به مشتریان بود کشف شد.
عزیزی اظهار داشت: علاوه بر این یک و نیم تن روغن احتکار شده کشف نیز در این انبار کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به پلمب این انبار اظهار داشت: ارزش برنج و روغن کشف شده بنا بر اظهار نظر کارشناسان ۲۰میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: عامل احتکار علاوه بر ارتکاب به این جرم، به دلیل تقلب در ارائه کالا با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا