تغییرات باورنکردنی همسر محمد صلاح


 تغییرات باورنکردنی همسر محمد صلاح

مگی، همسر محمد صلاح، ملی‌پوش مصری و بهترین گلزن باشگاه لیورپول، عصر روز یک‌شنبه در جریان حضور در ورزشگاه «آنفیلد» به‌همراه همسرش در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، در کانون توجه قرار گرفت‌.

به گزارش "ورزش سه" مگی پس از پایان بازی لیورپول و ولورهمپتون که با نتیجه 3-1 به نفع قرمزها به پایان رسید به همراه محمد صلاح و دو دخترشان "مکه" و "کایان" در زمین ظاهر شد، اما این پیروزی کافی نبود چرا که منچسترسیتی موفق شد پس از پیروزی دراماتیک 3-2 مقابل استون ویلا در ورزشگاه اتحاد، برای دومین بار متوالی قهرمان لیگ جزیره شود.
بسیاری از فعالان در شبکه اجتماعی توییتر با انتشار توییتی از تصویر همسر محمد صلاح، او را تحسین کردند زیرا به نظر می‌رسید او علاوه بر ذکاوت فوق العاده در انتخاب لباس، وزن زیادی از کم کرده است.
مگی با پوشیدن لباس و شلوار مشکی، با روبند سفید و کیف کروکودیل قرمز، خیلی‌ها را تحت تاثیر رنگ مشکی و سفید پوشش خودش قرار داد.

 تغییرات باورنکردنی همسر محمد صلاح


مگی پیش از این در پایان لیگ برتر انگلیس در آنفیلد با محمد صلاح ظاهر شد، اما در آن زمان او در مقایسه با آخرین حضورش در عصر دیروز که خیلی‌ها را تحت تاثیر قرار داد، وزن بیشتری داشت. حالا به‌زعم هواداران لیورپول او موفق شده در مرکز توجه عکاسان و هواداران و البته دنبال‌کنندگان مد قرار بگیرد و گوی سبقت را از همسران سایر بازیکنان که به‌همراه همسرانشان در مراسم اختتامیه لیگ شرکت کردند، برباید.
گفتنی است محمد صلاح برای سومین بار در دوران ورزشی‌اش توانست عنوان بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس را تصاحب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادوبی روی هوش مصنوعی مولد ویدیویی کار می‌کند