برخورد با متخلفان کالاهای اساسی در قزوین با جدیت استمرار یابد


برخورد با متخلفان کالاهای اساسی در قزوین با جدیت استمرار یابد

قزوین -ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برخورد با متخلفان عرضه و توزیع کالاهای اساسی در این استان باید با جدیت اهتمام و استمرار یابد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، رضا افلاطونی روز دوشنبه در حاشیه نشست وبیناری امنیت غذایی کشور، افزود: در برخورد با متخلفان عرضه کالاهای اساسی که به توزیع خارج از شبکه قانونی اقدام می‌کنند ، بدون اغماض برخورد شود.

وی اضافه کرد: با توجه به همکاری و اهتمام دستگاه قضایی در افزایش میزان جرایم تعزیرات و همچنین تشکیل پرونده اخلال در نظام اقتصادی جای هیچ گونه چشم پوشی در بازرسی و نظارت وجود ندارد و جدیت در بازار باید استمرار داشته باشد.

افلاطونی بر اهتمام اتحادیه‌ها در تامین نهاده‌ها تاکید کرد و گفت: اتحادیه‌ها علاوه بر اینکه باید در حوزه واردات نهاده‌ها به شکل آزاد پیشگام باشند، همچنین باید نسبت به ثبت نام متقاضیان در سامانه سیتا اقدام کنند و چندان درگیر تشریفات اداری نباشند.

این مسئول بیان داشت: از آنجایی که تولید باید تداوم داشته باشد و کاهش پیدا نکند، بنابراین لازم است که در بحث پرداخت تسهیلات به دامداران و مرغداران همکاری لازم از سوی بانک‌ عامل صورت پذیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...