امسال هفت هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد یزد ایجاد می‌شود


امسال هفت هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد یزد ایجاد می‌شود

یزد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) یزد گفت: در سال‌جاری با همکاری بخش‌های مختلف و همراهی مردم و مسئولان هفت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد شجاعان روز دوشنبه در نشستی با فرماندار و مسئولان مهریز افزود: برای اجرای فرصت‌های شغلی جدید بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان طبق مقررات از منابع مختلف پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده‌ها جزو برنامه‌های محوری این نهاد است از همکاری تمامی بخش‌ها، مسئولان و خیران در مناطق و شهرستان‌های استان قدردانی کرد.

همچنین فرماندار مهریز به شعار امسال و نامگذاری اقتصادی توسط رهبر معظم انقلاب و اهمیت تولید و اشتغال اشاره کرد و از فعالیت کمیته امداد حضرت امام‌خمینی (ره) تشکر کرد.

محمد دهقان بنادکی گفت: ایجاد اشتغال برای افراد نیازمند با همکاری بخش‌های مختلف و همراهی خیران نقش مهمی در تحقق شعار امسال دارد و باید با جدیت پیگیری شود.

وی به اهمیت پیوست فرهنگی در کنار امور رفاهی و اشتغالزایی در شهرستان توسط کمیته امداد و سایر بخش‌ها اشاره کرد و گفت: برای خدمت به مردم نیازمند و جامعه هدف به همراهی مسئولان و خیران نیاز است.

وی توانمندسازی مددجویان و نیازمندان شهرستان را با ایجاد اشتغال، ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی و اقدامات فرهنگی کمیته امداد شهرستان در اولویت و بسیار ضروری ذکر کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و سه هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد منطقه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا