رییس بسیج طلاب یزد از انتشار 20 عنوان کتاب در حوزه شهادت خبر داد


رییس بسیج طلاب یزد از انتشار 20 عنوان کتاب در حوزه شهادت خبر داد

یزد- ایرنا- رییس بسیج طلاب سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون 20 عنوان کتاب در ارتباط با شهدا و نقش روحانیت استان در دوران هشت سال دفاع مقدس تالیف و در دسترس عموم قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام مهدی قره‌چاهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تهیه کتاب و چاپ و انتشار آن در خصوص شهدای روحانی و طلبه یزد و نقش آنها در دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه دارد.

وی به اهمیت فرهنگ مکتوب در کنار استفاده از فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: برای تهیه آثار جدید به همکاری عموم علاقه‌مندان و همکاری خانواده‌های معزز شهیدان روحانی و طلبه استان نیاز است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهدای روحانی و طلبه یزد همگام با رزمندگان جانبرکف اسلام در جبهه‌های غرب و جنوب در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و باید مردم و جوانان را در جریان رشادت‌ها قرار داد.

قره‌چاهی بیان کرد: یکی از بهترین و ماندگارترین کارها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی و تحقق جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب تهیه و انتشار آثار فاخر به خصوص در حوزه کتاب است.

وی بیان کرد: هرچند در این خصوص تاکنون با همکاری بخش‌های مختلف اقداماتی صورت گرفته ولی به دلیل اهمیت موضوع به همکاری مردم و نهادها و سازمان‌های فرهنگی، تبلیغی ، آموزشی و رسانه‌ها نیاز است.

وی اظهار کرد: کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور که ۱۳۴ نفر آنها یزدی هستند چهارم خردادماه جاری در قم و در یزد نیز برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت خاطره آنها برگزار می‌شود.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...