کارت ورود به جلسه آزمون قوه قضائیه از فردا منتشر می شود


کارت ورود به جلسه آزمون قوه قضائیه از فردا منتشر می شود

کارت ورود به جلسه آزمون قوه قضائیه از فردا سوم خرداد منتشر می شود و زمان برگزاری این آزمون روز جمعه ششم خرداد خواهد بود.

آزمون تشریحی (مرحله دوم) جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه سال ۱۴۰۰صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ در شهر تهران برگزار می شود.

سامانه مربوط به چاپ کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org فعال خواهد شد.

متقاضیان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً لازم است مندرجات برگ راهنمای شرکت در آزمون به دقت مطالعه شود.

ب – پذیرفته شدگان مرحله تستی آزمون جهت دریافت کارت شرکت در آزمون مرحله تشریحی (۱۴۰۱/۰۳/۰۶) می‌بایست همزمان با پرینت کارت شرکت در آزمون تشریحی با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به خرید کارت اعتباری این آزمون به مبلغ ۲.۵۰۰.۰۰۰ ریال معادل دویست و پنجاه هزار تومان بصورت اینترنتی اقدام و رسید کارت اعتباری خریداری شده را پس از درج نام و نام خانوادگی و شماره داوطلبی بر روی آن، در جلسه آزمون به مسئول مربوطه تحویل کنند. در صورت عدم تحویل رسید کارت اعتباری خریداری شده، طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

ج- با توجه به اینکه علیرغم سنوات گذشته از طرف این مرجع کتاب توزیع نمی‌گردد، شرکت کنندگان محترم از آوردن هرگونه کتاب، جزوه و ... خودداری کنند و استفاده از هرگونه کتاب قانون و ...، جزوه و چرک‌نویس ممنوع می‌باشد و در صورت مشاهده خلاف این امر تقلب محسوب شده و اسامی داوطلبین متخلف به عنوان مردودی اعلام می‌شود.

شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان در ساعت ۸:۰۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

د–درخصوص مندرجات کارت شرکت درآزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیراقدام کنند:

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ با شماره تلفن ۳۶۲۷۰۰۵۹ – ۰۲۶ (واحد رفع نقص کارت در سازمان سنجش آموزش کشور) تماس حاصل کنند.

هـ - داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آن‌ها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی به آدرس https://request.sanjesh.org با این سازمان مکاتبه نمایند. بدیهی است درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان