محمد بنا: نماینده جامعه مربیان کشتی در قرن اخیر هستم


محمد بنا: نماینده جامعه مربیان کشتی در قرن اخیر هستم

محمد بنا با بیان اینکه انتخاب توسط مردم ارزش بالایی دارد، گفت: خودم را نماینده همه مربیانی می دانم که در قرن اخیر برای کشتی زحمت کشیده‌اند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فدراسیون کشتی، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از رونمایی از تصویرش به عنوان سرمربی قرن اخیر ورزش در خانه کشتی گفت: از رئیس فدراسیون کشتی در سه سال اخیر که دوباره به تیم ملی برگشته ام، به هر مناسبتی از بچه‌های جامعه کشتی تقدیر می‌کند، تشکر می‌کنم.

بنا که ظهر امروز از تصویر او به عنوان برترین سرمربی قرن اخیر ورزش در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده رونمایی شد، اظهار داشت: خودم را نماینده همه مربیانی که در ۸۰ سال اخیر برای کشتی زحمت کشیده‌اند، مانند حبیب‌الله بلور، رحمت‌الله غفوریان، آقایان ملاقاسمی، ابوالملوکی، مربی خودم محمد پذیرایی و خیلی‌های دیگر که در حال حاضر نامشان را به یاد ندارم، می دانم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: به نمایندگی از طرف آنها، همکارانم و مربیان سازنده اینجا هستم. از همه مدیرانی که در این سال‌ها به من فرصت دادند تا به کشتی کمک کنم و همچنین قهرمانانی که در تمام این سال‌ها من را تحمل کردند، تشکر می‌کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی