یزدانی: ارزش جایزه مردمی چند برابر مدال‌های دیگر است


یزدانی: ارزش جایزه مردمی چند برابر مدال‌های دیگر است

حسن یزدانی در مراسم رونمایی از تصاویر برترین‌های قرن ورزش ابراز امیدواری کرد تصویر قهرمانان بیشتری در آینده در خانه کشتی، استان‌ها و شهرهای ملی‌پوشان نصب شود.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فدراسیون کشتی، حسن یزدانی ملی پوش پرافتخار کشتی ایران و قهرمان المپیک و جهان در حاشیه مراسم رونمایی از صحنه پیروزی او مقابل دیوید تیلور به عنوان برترین تصویر قرن ورزش ایران در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده گفت: از فدراسیون کشتی به دلیل مراسم رونمایی از حک شدن تصاویر برترین‌های قرن در خانه کشتی تشکر می‌کنم، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و قهرمانان بیشتری با افتخارآفرینی‌هایشان دل مردم ایران را شاد کنند و تصاویرشان در خانه کشتی و استان و شهرهایشان نصب شود و به یادگار بماند.

یزدانی با اشاره به انتخاب مردمی برترین‌های قرن، اظهار داشت: جایزه‌ای که از دست مردم می‌گیرم خیلی با ارزش‌تر از جوایز و مدال‌هایی است که با تمرین به دست می آورم. از همه مردم تشکر می‌کنم، لطف آنها بود که صحنه پیروزی من مقابل تیلور به عنوان برترین تصویر ۱۰۰ سال اخیر ورزش انتخاب شد.

ملی پوش وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد در ادامه با بیان اینکه قرار است در تورنمنت رنکینگ دار قزاقستان شرکت کند، خاطر نشان کرد: تمریناتم را برای حضور در تورنمنت قزاقستان که ۱۰ روز دیگر آغاز می‌شد، در اردوی تیم ملی دنبال می‌کنم و با آمادگی نسبی راهی این مسابقات می‌شویم تا با نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022