5 بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد


5 بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

شهرکرد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از شناسایی پنج بیمار مبتلا به کرونا در  استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب موارد جدید مجموع مبتلایان به این ویروس به 98 هزار و 412 نفر رسید.

علی احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از بیماران جدید دو نفر بستری شدند و سه بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۳ بیمار در بخش‌های کرونایی مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد حال عمومی یک بیمار وخیم گزارش شده است و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشده است، اظهار داشت: فوتی‌های این ویروس در استان کماکان یک هزار و ۸۴۹ نفر است.

احمدی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۱۸ هزار و ۶۷۱ مورد نمونه‌گیری تست سریع و pcr در استان گرفته شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۲۹۵ هزار و ۹۰۶ مورد تست pcr است و مابقی تست سریع بوده است.

وی واکسیناسیون را یکی از مهمترین علل کاهش شیوع کرونا در استان دانست و گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی و همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر عوامل مهار شیوع کرونا بوده است.

به گزارش ایرنا، براساس آحرین رنگبندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان لردگان در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار