به دلیل گرد و غبار شدید هوا؛/ احتمال لغو دیدار فولاد – سپاهان


به دلیل گرد و غبار شدید هوا؛/ احتمال لغو دیدار فولاد – سپاهان

به دلیل شرایط آب و هوایی نامساعد در اهواز احتمال لغو یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و نهم لیگ برتر در این شهر وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. برگزاری این دیدار اما در تاریخ تعیین شده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

همه بازی‌های لیگ مثل هفته گذشته قرار است به‌صورت همزمان شروع شود ولی گرد و خاک شدید در اهواز، برگزاری بازی دو تیم در این شهر را تحت الشعاع قرار داده است. پرواز سپاهان به اهواز که فعلا اجازه پرواز پیدا نکرده و به گفته علی ناظری، مدیرروابط عمومی این باشگاه اعضای تیم فوتبال سپاهان هم اکنون در فرودگاه شهید بهشتی بلاتکلیف هستند.

ناظری در این خصوص به خبرنگار ورزش سه گفت: "ما سوار هواپیما شدیم و آماده پرواز بودیم. پنج دقیقه بعد به ما اعلام کردند که به دلیل شرایط جوی و گرد و غبار فعلا هواپیما اجازه پرواز ندارد."

به دلیل گرد و غبار شدید هوا؛/ احتمال لغو دیدار فولاد – سپاهان

این عکس که لحظاتی پیش گرفته شده، شرایط آب و هوایی شهر اهواز را نشان می‌دهد و باید دید بازی فردا بین فولاد و سپاهان در چنین شرایطی برگزار خواهد شد یا خیر. تا این لحظه که همه چیز به ضرر این اتفاق است.

روز گذشته بود که اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به وقوع پدیده گرد و غبار با منشا خارجی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود و باید دید که در نهایت سپاهانی‌ها می توانند خود را به اهواز برسانند یا خیر. البته در صورت حضور سپاهان در اهواز نیز برگزاری بازی در زمان تعیین شده قطعی نیست چرا که گرد و غبار هوا برای برگزاری بازی فوتبال خیلی بالاست و می‌تواند بازیکنان را به مشکل بیاندازد.

عکس: کیوان رشیدی‌نسب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش