تیم پیکان با تیم آلومینیوم بازی نزدیک و پایاپایی خواهند داشت


تیم پیکان با تیم آلومینیوم بازی نزدیک و پایاپایی خواهند داشت

اراک - ایرنا - سرمربی تیم پیکان تهران گفت: تیم ما با تیم آلومینیوم اراک فردا سه شنبه بازی نزدیک و پایاپایی را تجربه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سید مجتبی حسینی» روز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی با آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شرایط جدول اگر حساسیتی باشد جایگاه تیم پیکان با آلومینیوم اراک نه سقوط دارد و نه شانس سهمیه دارد.

وی اظهار داشت: در این هفته با وجود زحمات زیادی که بازیکنان ما کشیدند اما تیم ما نتایج خوبی نگرفت و با بدشانسی در این هفته رو به رو شد.

سرمربی تیم پیکان تهران گفت: در هفته اخیر فشردگی بازی باعث شده تا خستگی در بازیکنان غالب شود و امید است فردا بازی با کیفیتی ارایه و تماشگران از دیدن این رقابت لذت ببرند.

حسینی افزود: امسال، لیگ خیلی سختی بود و تیم ها با انگیزه جلو هم ظاهر می شدند و تیم ها حالت جنگنده ای و دفاعی خوبی داشتند.

وی اظهار داشت: با خروج بازیکنان خط جلو در تیم پیکان، جایگزینی نبود و همه این بازیکنان به تیم‌های عربی و اروپایی رفته اند و از کیفیت بازی کاسته که باید جایگزین شوند تا آمار گل افزایش یابد.

سرمربی تیم پیکان تهران درباره تیم آلومینیوم اراک گفت: این تیم یکی از تیم های شایسته این دوره مسابقات بود و در سال دوم حضور در لیگ برتر توانست ثبات بیشتری داشته باشد و تیمی است که امکانات خوبی دارد و فکر می‌کنم از تیم های موفق این دوره لیگ بود.

حسینی درباره قضاوت داوران گفت: تا سیستم وی ای آر نیاید ما هرچه درباره داوری صحبت کنیم کار درستی نیست در بالاترین سطح فوتبال داور وی ای آر به کمک می آید و اشکالات را درست می کند.

وی اظهارداشت: باید کمیته داوران روی داوران اشراف داشته باشد و کلاس های آموزشی مناسبی برای آنان برگزار و از سویی هم مشکل وی ای آر برطرف تا نقایص برطرف شود.

فردا سه‌شنبه سوم خرداد تیم آلومینیوم اراک میزبان تیم پیکان تهران در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش