واکنش جالب رسانه‌های انگلیسی به قهرمانی سیتی


واکنش جالب رسانه‌های انگلیسی به قهرمانی سیتی

رسانه‌های انگلیسی واکنش جالبی به قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس داشته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در حالی‌‌که با دو گل از استون ویلا عقب افتاده بود و کابوس از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر را پیش روی خود می‌دید، نهایتا موفق شد در عرض پنج دقیقه سه بار دروازه تیم استیون جرارد را باز کند تا یک قهرمانی دراماتیک برای شاگردان پپ گواردیولا رقم بخورد. این در حالی است که لیورپول تنها با یک امتیاز کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده دوم قرار گرفت.

در همین راستا رسانه‌های انگلیسی واکنش جالبی به قهرمانی منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس داشته‌اند که در اینجا مهم‌ترین آنها را می‌خوانید.

واکنش جالب رسانه‌های انگلیسی به قهرمانی سیتی

تلگراف: "منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. البته این تیتر ساده اما با شکوه نمی‌تواند یاس، درام غیر قابل تصور و نهایتا بازگشت فوق العاده برابر استون ویلا که چهارمین قهرمانی منچسترسیتی طی پنج فصل اخیر را رقم زد، بیان کند."

دیلی میل: "بازگشت قابل توجهی بود. آخرین مردی که در هفته آخر این‌قدر برای منچستر سیتی عملکرد مهمی داشت حالا مجسمه‌اش روبه‌روی استادیوم اتحاد است. ایلکای گوندوغان دو گل به ثمر رساند و شاید روزی مجسمه او هم در همان جا قرار بگیرد. همه مهم بودند اما گوندوگان نقش مهم‌تری ایفا کرد."

گاردین: "شاگردان یورگن کلوپ با پیروزی دیشب، فصل را به‌عنوان تنها تیم لیگ برتری که در خانه شکست نخورده به پایان رساندند. آن‌ها همچنین 92 امتیاز کسب کردند که در 24 فصل از 29 فصل گذشته، این برای کسب عنوان قهرمانی کافی بود."

واکنش جالب رسانه‌های انگلیسی به قهرمانی سیتی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری