3 استان درگیر یافتن کودک گم شده در کالپوش


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان این که سه استان درگیر یافتن کودک گم شده در کالپوش شدند، افزود: جست وجوها برای یافتن زهرا عرب اسدی هفت ساله اهل روستای کلاته اسد میامی ادامه دارد. به گزارش مهر، مظفر محمدخانی با بیان این که...

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان این که سه استان درگیر یافتن کودک گم شده در کالپوش شدند، افزود: جست وجوها برای یافتن زهرا عرب اسدی هفت ساله اهل روستای کلاته اسد میامی ادامه دارد.

به گزارش مهر، مظفر محمدخانی با بیان این که زهرا عرب اسدی هفت ساله اهل روستای کلاته اسد میامی روز جمعه به همراه خانواده خود در جنگل‌های دشت شاد کالپوش حضور داشته است، ادامه داد: این کودک لحظاتی از خانواده خود جدا و مفقود می‌شود و تا کنون تلاش‌ها برای یافتن او بی نتیجه بوده است.

وی با بیان این که سه استان سمنان، گلستان و خراسان شمالی درگیر پیدا کردن این کودک شدند، افزود: ۳۵ تیم و ۱۵۰ نفر از استان‌های مذکور در این عملیات حضور دارند و کار جست و جو برای پیدا کردن این دختر بچه با قدرت ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان این که تعداد نیروهای استان سمنان شامل ۱۹ تیم به تعداد ۸۶ نفر با هشت خودروی امدادی است، ادامه داد: علاوه بر این ظرفیت ۲۰۰ نفر از نیروهای محلی نیز به کمک آمده اند و می‌کوشند خبر خوش به خانواده این کودک بدهند.

محمدخانی گفت: از مردم به ویژه اهالی استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و خراسان رضوی و شمالی درخواست می‌شود در صورت داشتن کوچک‌ترین اطلاع یا سرنخی از این کودک در اسرع وقت با شماره تلفن ۳۳۴۴۳۶۶۳ (استانداری سمنان) یا پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا