سارق: گوشی را 200 هزار تومان فروختم


سارق گوشی تلفن همراه وزیر ورزش در حالی دستگیر شد که مدعی است گوشی را 200 هزار تومان فروخته است. به گزارش ایران، 11 اردیبهشت ماه امسال، زمانی که حمید سجادی؛ وزیر ورزش و جوانان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مرحوم نادر طالب‌زاده مقابل مسجد...

سارق گوشی تلفن همراه وزیر ورزش در حالی دستگیر شد که مدعی است گوشی را 200 هزار تومان فروخته است.

به گزارش ایران، 11 اردیبهشت ماه امسال، زمانی که حمید سجادی؛ وزیر ورزش و جوانان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مرحوم نادر طالب‌زاده مقابل مسجد بلال سازمان صداوسیما حضور پیدا کرده بود، گوشی تلفن همراهش به سرقت رفت.

با شکایت وزیر ورزش، پرونده‌ای در شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت تشکیل شد و کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

سرقت‌های سریالی

در حالی که تحقیقات برای دستگیری سارق تلفن همراه وزیر ادامه داشت، کارآگاهان با شکایت‌های مشابه در شمال پایتخت مواجه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که گوشی تلفن همراه شاکی‌ها به شیوه جیب‌بری در مراسم، مترو و جاهای شلوغ به سرقت رفته است. در ادامه تحقیقات و رصد اطلاعاتی، کارآگاهان به بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف محل‌های سرقت پرداختند که تصویر سارق به دست آمد.

با این فرضیه که مرد جوان از سارقان حرفه‌ای است، کارآگاهان سراغ آلبوم متهمان اداره آگاهی رفته و با بررسی تصاویر، موفق به شناسایی یکی از متهمان به‌نام هوشنگ شدند؛ مرد جوانی که تاکنون 6 بار به اتهام جیب‌بری بازداشت شده بود.

دستگیری سارق سابقه‌دار

پس از هماهنگی‌های قضایی، کارآگاهان وارد عمل شده و متهم را در مخفیگاهش بازداشت کردند. در بازرسی از مخفیگاه هوشنگ تعدادی رم تلفن همراه و 5 گوشی تلفن مسروقه کشف شد.

متهم 30 ساله در تحقیقات اولیه منکر سرقت بود، اما در ادامه گفت: تا به حال به خاطر جیب‌بری، 6 بار بازداشت شده‌ام و یک سال قبل پس از تحمل حبس آزاد شدم. بعد از آزادی سرقت‌هایم را آغاز کردم. من داخل مترو یا در مراسم تشییع جنازه افراد ثروتمند و مشهور شرکت و در فرصتی مناسب گوشی تلفن همراه حاضران در مراسم را سرقت می‌کردم. وقتی متوجه شدم نادر طالب‌زاده فوت کرده، با خودم گفتم افراد مشهوری در این مراسم شرکت می‌کنند.

به آنجا که رسیدم مرد میانسالی را دیدم که چند محافظ داشت نمی‌دانستم او وزیر ورزش است. به طرف او رفته و در فرصتی مناسب گوشی او را سرقت کردم. گوشی تلفن همراه وزیر را در بازاری در اسلامشهر به مبلغ 200 هزار تومان فروختم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!