حقارت شرم آور سحر قریشی در برابر تتلو ! / التماس های خانم بازیگر با فحش به خودش !


حقارت شرم آور سحر قریشی در برابر تتلو ! / التماس های خانم بازیگر  با فحش به خودش !

رکنا: حواشی پایان ناپذیر تتلو و سحر قریشی این روز ها یکی از داغ ترین موضوعات فضای مجازی شده است که باید تاسف خورد 2 ایرانی که ادعای سلبریتی بودن دارند و کلی جوانان کشورمان را طرفدار خود می دانند در چنین فضای کثیفی زندگی می کنند اعترافات و افشاگری های تتلو از اعتیاد شدید خودش و شدیدتر سحر قریشی ناباورانه نیست اما شوک آور و ناامید کننده است.

به گزارش رکنا، حواشی اخیر تتلو و سحر قریشی این بار به بی احترامی و فحاشی به یکدیگر در فضای مجازی کشید.

پس از سفر سحر قریشی از ایران به ترکیه و ماجرای عجیب ازدواج او با تتلو این بار نوبت به دعوا ها و کش مکش های زن و شوهری آن ها می رسد.

تتلو با انتشار متنی در توییتر خود از ازدواج با سحر قریشی ابراز پشیمانی و او را فردی معتاد خطاب کرد. همچنین در پیامی که در فضای مجازی به اشتراک گذاشت از خانواده سحر قریشی درخواست کرد تا برای بازگرداندن سحر قریشی به ایران اقدام کنند. تتلو در خصوص سحر قریشی گفت : او چندین بار جلوی آشپز و هوادارانم سر من داد زد و آبروی من را خدشه دار کرد. حالا باید جلوی همه هواداران و مخاطبانم در فضای مجازی از من عذرخواهی کند!

تتلو در ادامه حرف هایش گفت : من اولین رابطه ایشان نیستم ، ایشان پیش از من با 4 نفر دیگر هم در رابطه بوده است. من ، مهدی طارمی ، امید علومی و دیگر افراد بد بودیم و خانم قریشی خوب بود؟ نخیر ایشون باید به خودش بیاید!

اما سحر قریشی این روزها مخاطبانش را شگفت زده کرد، او نیز با انتشار توییت های متوالی از تتلو عذرخواهی و از واژه های ناشایستی در خصوص خود استفاده کرد، همچنین او در پاسخ به تتلو در مفهوم توییت این طور نوشت: من شکر خوردم ، درباره همه رفتارهایی که تو را آزار داده است عذر خواهی می کنم ، لطفا مرا ببخش و من سعی می کنم دیگر این رفتار هایم را تکرار نکنم ، شکر خوردم که در خانه ات داد کشیدم ، شکر خوردم که بسیار سیگار کشیدم و موقع خواب با سرفه هایم تو را اذیت کردم و ...!

ابراز علاقه در کنسرت

پیش از این ماجرا ها تتلو در کنسرت اخیرا خود با معرفی سحر قریشی به مخاطبانش ، به او ابراز علاقه کرد و گفت : دل هر کس یک جا گیر خواهد کرد، دل من هم پیش ایشان گیر کرده است!

این زوج با رفتار های پر از کش مکش و عجیب خود توانسته اند توجه بسیاری از مردم را به زندگی شان جلب کنند و هر لحظه با به اشتراک گذاشتن احوالاتشان گستره ی مخاطبان خود را بزرگ تر و اخبار مربوط به خود را پر بازدید تر می کنند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 3

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس