سه عامل اساسی حادثه متروپول آبادان


سه عامل اساسی حادثه متروپول آبادان

­محسن پیرهادی رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس در یادداشت کوتاهی، به حادثه فرو ریختن متروپل آبادان که در اثر واکنش نشان داد و خواستار برخورد جدی با مسببان و مقصران این فاجعه مدیریتی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما محسن پیرهادی، رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: آنچه که در نگاه اولیه و از ابعاد و‌ چگونگی وقوع حادثه ریزش برج نیمه کاره‌ی متروپل آبادان هویداست این است که دور زدن و نادیده گرفتن قانون در روند ساخت این مال تجاری عامل اصلی فاجعه است.

اخذ نکردن برخی مجوزها، سستی بنا و نداشتن مهندسی دقیق این برج، سه عامل اصلی بروز این حادثه‌ هستند که پیکان اتهام را باز هم به سمت مدیران ناکارآمد و مدیران فراری از قانون نشانه می‌گیرد.

داغ پلاسکو باید پایان تراژدی‌های این چنینی می‌شد اما امروز داغی وسیع‌تر از پلاسکو بر تن ایران نشسته است؛ که به نظر می‌رسد تنها، برخورد جدی با مسببان و‌ مقصران این فاجعه ملی می‌تواند پایان راه تکرار چنین فجایعی شود.

در همین راستا فراکسیون مدیریت شهری مجلس تا یافتن مقصر یا مقصران اصلی این فاجعه پیگیر خواهد بود تا به سهم خود مانع از تکرار چنین حوادثی شود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز