6 هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در خوسف اختصاص می یابد


6 هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در خوسف اختصاص می یابد

ایمانی گفت: 6 هکتار از اراضی خوسف در اختیار طرح جهش تولید مسکن قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمد علی ایمانی» امروز (31 اردیبهشت) در جلسه شورای مسکن شهرستان خوسف با اشاره به تأکید دولت سیزدهم در خصوص طرح ملی جهش مسکن، بر لزوم تعامل سازنده همه دستگاه های اجرایی جهت عملی کردن این طرح کرد.

سرپرست فرمانداری خوسف افزود: در قانون جهش مسکن شرایط لازم برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی پیش بینی و زمینه اجرای آن نیز برای مردم فراهم است و باید از این فرصت حداکثر استفاده را کرد.

ایمانی گفت: بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی به نفع مردم تفسیر و خلاقیت و ابتکار در اجرح طرح های مسکن سازی در مورد قانون به نفع مردم انجام شود؛ به نحوی که ضمن ایجاد رونق در احداث مسکن، زمینه مهاجرت معکوس به شهرستان فراهم شود.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست های دولت سیزدهم؛ دولت مردمی، انقلابی و ولایی؛ ساخت مسکن برای جوانان از اولویت های کاری است و در این راستا از همه ظرفیت های موجود باید به نحو مطلوب استفاده کرد.

سرپرست فرمانداری خوسف خواستار استفاده از همه امکانات برای به پایان رساندن پروژه های نیمه تمام و تسریع در انجام کار و واگذاری انشعابات توسط ادارات خدمات رسان شد.

ایمانی با بیان اینکه تاکنون برای ۴۳۶ نفر که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند ۶ هکتار از اراضی در اختیار جهش تولید مسکن قرار خواهد گرفت، گفت: بحث ویلایی سازی زمین های طرح جهش مسکن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ایمانی در پایان ضمن تأکید بر بسیج دستگاه های اجرایی شهرستان خوسف جهت اجرای طرح جهش مسکن خاطرنشان کرد: همه متقاضیان تحت پوشش نهادهای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی تا پایان سال جاری باید برای مسکن های حمایتی ثبت نام و کارهای آنها مورد پیگیری قرار گیرد.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس