361 کیلوگرم موادمخدر در ایرانشهر کشف شد


361 کیلوگرم موادمخدر در ایرانشهر کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 316 کیلوگرم انواع مواد افیونی و دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهارداشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت اعضای یک باند حرفه‌ای که قصد انتقال محموله مواد افیونی از شهرستان ایرانشهر به مرکز کشور داشتند مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: در این رابطه مأموران انتظامی ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پایش دقیق منطقه و رصد و کنترل مسیر حرکت قاچاقچیان، شب گذشته اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حوالی روستای "شهردراز" ایرانشهر در حال انتقال محموله مواد افیونی بودند مشاهده و به آنان دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی شروع به تیراندازی کردند که با آتش متقابل تکاوران پلیس خودروهای آن‌ها زمین‌گیر و هر سه قاچاقچی دستگیر شدند.

وی اظهارداشت: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر علاوه‌بر کشف یک قبضه سلاح کلاش با ۲۳ فشنگ جنگی از قاچاقچیان، در بازرسی از خودروهای توقیف شده از آنان ۳۱۶ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۷۲ کیلوگرم تریاک و ۴۴ کیلوگرم حشیش کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی افزود: مأموران انتظامی استان با تمام توان در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تلاش می‌کنند و ایثارگرانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر