سوم خرداد فرصتی برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران است


سوم خرداد فرصتی برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با نمایش ایمان پولادین خود حماسه‌ای جاوید را رقم زد که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشت.

حامد آرامش روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: حماسه آزاد سازی خرمشهر یکی از ماندگارترین رویدادهای پر افتخار این مرز و بوم است و بازخوانی، ترسیم و پاسداشت این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز در حقیقت تقدیر از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران و تداوم باورها و نگرش های اصیل دفاع از ارزش های ناب انقلاب شکوهمند اسلامی است.
وی بیان کرد: رزمندگان دلیر میهن در سوم خرداد ۱۳۶۱ به جهانیان این پیام را یادآور شدند که مردم مبارز و خستگی ناپذیر ایران اسلامی با ایمان و توکل به خداوند و با تکیه بر ارزش هایی چون وحدت، غیرت، مقاومت و ایستادگی در مقابل ظالمان و مستکبران تا آخرین قطره خون، ایستادگی می‌کنند تا وجبی از این خاک به دست غاصبان و متجاوزان نیفتد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امروز اگر کشور عزیز ما در برابر سخت ترین تحریم های استکبار جهانی تاب آورده و همچنان شاداب و پرغرور در راه توسعه و پیشرفت قرار دارد، حاصل همان رشادت‌ها و توانمندی‌هایی است که در جنگ تحمیلی و آزاد سازی خرمشهر به نمایش گذاشته شد.
وی بیان کرد: حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر موجب شد تا همچنان مردم ما با روحیه قوی تر و مستحکم تر از پیش در مسیر رشد و بالندگی قرار گیرند و باید اهمیت این روز برای نسل های آینده تشریح و بازخوانی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی