سوم خرداد فرصتی برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران است


سوم خرداد فرصتی برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با نمایش ایمان پولادین خود حماسه‌ای جاوید را رقم زد که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشت.

حامد آرامش روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: حماسه آزاد سازی خرمشهر یکی از ماندگارترین رویدادهای پر افتخار این مرز و بوم است و بازخوانی، ترسیم و پاسداشت این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز در حقیقت تقدیر از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران و تداوم باورها و نگرش های اصیل دفاع از ارزش های ناب انقلاب شکوهمند اسلامی است.
وی بیان کرد: رزمندگان دلیر میهن در سوم خرداد ۱۳۶۱ به جهانیان این پیام را یادآور شدند که مردم مبارز و خستگی ناپذیر ایران اسلامی با ایمان و توکل به خداوند و با تکیه بر ارزش هایی چون وحدت، غیرت، مقاومت و ایستادگی در مقابل ظالمان و مستکبران تا آخرین قطره خون، ایستادگی می‌کنند تا وجبی از این خاک به دست غاصبان و متجاوزان نیفتد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امروز اگر کشور عزیز ما در برابر سخت ترین تحریم های استکبار جهانی تاب آورده و همچنان شاداب و پرغرور در راه توسعه و پیشرفت قرار دارد، حاصل همان رشادت‌ها و توانمندی‌هایی است که در جنگ تحمیلی و آزاد سازی خرمشهر به نمایش گذاشته شد.
وی بیان کرد: حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر موجب شد تا همچنان مردم ما با روحیه قوی تر و مستحکم تر از پیش در مسیر رشد و بالندگی قرار گیرند و باید اهمیت این روز برای نسل های آینده تشریح و بازخوانی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»