سیستان و بلوچستان قهرمان رقابت‌های بوکس کشور شد


سیستان و بلوچستان قهرمان رقابت‌های بوکس کشور شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تیم بوکس استان با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز قهرمان رقابت‌های کشوری شد.

ادهم کُرد زابلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: رقابت‌های قهرمانی بوکس کشور انتخابی تیم ملی با حضور بیش‌از ۳۰۰ ورزشکار از سراسر کشور از ۲۹ اردیبهشت به مت پنج روز در ورزشگاه امام علی(ع) شهر زاهدان برگزار شد.

وی ادامه داد: این بزرگترین رویداد بوکس کشور است که استان سیستان و بلوچستان افتخار میزبانی آن را داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بعد از تیم سیستان و بلوچستان تیم‌های خوزستان و تهران به ترتیب عنون دوم و سوم این دوه از رقابت‌های قهرمانی کشور را از آن خود کردند.

وی بیان کرد: در پایان پنج روز رقابت بوکسورهای ۳۶ تیم از ۳۱ استان کشور در نهایت تیم سیستان و بلوچستان با کسب سه مدال طلا، یک نقره، یک برنز و ۲۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

کُرد افزود: همچنین بوکسورهای خوزستان با سه طلا، ۲ برنز و ۲۴ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورده و تهرانی‌ها با ۲ طلا، سه برنز و ۲۲ امتیاز سوم شدند.

به گزارش ایرنا بیش‌از۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی