تقوی: از والیبال بانوان توقع نتیجه نداریم/ دنبال میزبانی جام باشگاه‌های جهان هستیم


تقوی: از والیبال بانوان توقع نتیجه نداریم/ دنبال میزبانی جام باشگاه‌های جهان هستیم

رکنا ورزشی: دبیر فدراسیون والیبال گفت: تلاش داریم تا بتوانیم میزبانی والیبال جام باشگاه‌های ایران را برای ایران به دست بیاوریم.

میلاد تقوی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم والیبال بانوان برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار کرد: نگاه ما به بحث بانوان ویژه است تا انشاالله با فضای ایجاد شده بتوانند به سطحی که واقعأ شایستگی آن را دارند دست یابند، اگر چه بهترین تیم‌های جهان در آسیا حضور دارند اما در فدراسیون نگاه ما به بانوان چه در عرصه لیگ و چه تیم‌های ملی خاص است. حتی در رده سنی پایه، شرایط اعزام تیم نوجوانان و جوانان را در فروردین ماه به مسابقات بین‌المللی ایتالیا فراهم کردیم و این اتفاق نشان دهنده توجه فدراسیون والیبال به بخش بانوان است. امیدواریم که با این روندی که در پیش گرفته‌ایم خیلی زود بتوانیم خودمان را به جمع چهار تیم برتر آسیا برسانیم.

وی افزود: در شرایط فعلی اصلأ به نتیجه فکر نمی‌کنیم زیرا هدف اصلی ما حضور خوب تیم ملی در کشورهای اسلامی است. باید برای بانوان شرایط خوبی ایجاد تا آنها در عرصه بین‌المللی به شکل خوبی کسب تجربه کنند.

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: خوشبختانه به واسطه ارتباطات خوب با فدراسیون جهانی والیبال توانستیم مربی خوبی برای تیم ملی بانوان داشته باشیم. به نظرم باید الان خیلی نتیجه محور نباشیم و به آن چندان فکر نکنیم. باید هدفگذاری اصلی ما در این برهه زمانی؛ حضور خوب و پر انرژی بچه‌ها در رقابت‌ها باشد. باید توقع نتیجه در قدم‌های بعدی از بانوان داشته باشیم.

تقوی با اشاره به امکان میزبانی ایرانی از مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان گفت: امیدوارم با توجه به سابقه خوب کشورمان در بحث میزبانی‌ که از جمله آن می‌توان به میزبانی بی‌نظیر در بخش نوجوانان و جوانان جهان اشاره کرد که حتی این میزبانی، مورد تمجید فدراسیون جهانی والیبال نیز قرار گرفت. البته ما درخواست رسمی ارسال نکرده‌ایم و فعلأ در حال مکاتبه هستیم تا بتوانیم شرایط را برای میزبانی فراهم کنیم. اگر این میزبانی برای کشورمان اتفاق بیفتد واقعأ می‌توان گفت اتفاق خوبی است.

وی در مورد شرایط تیم ملی والیبال گفت: ششم خرداد تیم ملی والیبال به لیگ ملت‌ها می‌رود و پس از آن اردوهای تیم "ب" استارت زده خواهد شد. ظرفیت والیبال ایران خیلی بالا است از این جهت که 2 تیم داشته باشیم. البته براساس سطح فنی بازیکنان، بهروز عطایی تصمیم‌گیرنده نهایی خواهد بود چه بازیکنانی به چه مسابقات اعزام شوند. امیدوارم بچه‌ها بتوانند در لیگ ملت‌ها بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد