مهدی: مشکل تیم ملی مربوط به لژیونرها نیست و نمی‌توانیم لیگ را متوقف کنیم/ باشگاه تراکتور مغایر با مصوبات عمل کرد


مهدی: مشکل تیم ملی مربوط به لژیونرها نیست و نمی‌توانیم لیگ را متوقف کنیم/ باشگاه تراکتور مغایر با مصوبات عمل کرد

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: مشکل تیم ملی ما در ارتباط با بازیکنان داخلی بوده و مربوط به لژیونرها نیست .

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در ارتباط با برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: شرایط آب و هوایی را نمی توانیم عوض کنیم و پیگیری می کنیم اگر هوا خوب شد، در ساعت مقرر بازی ها برگزار می شود اگر هوا خوب نشد بازی های صدر و قعر جدول را برگزار می کنیم و بازی هایی که اثرگذار نیستند، با تاخیر برگزار می کنیم. لحظه به لحظه وضعیت آب و هوایی را رصد می کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: پیش بینی آب و هوای بد را دیر به ما اعلام کردند. پرواز باشگاه سپاهان لغو شده بود و تازه نیم ساعت پیش به اهواز رسید اما شرایط آب و هوایی و سلامتی بازیکنان و مردم در اولویت است و دنبال اخبار موثق هستیم. در تهران هم اگر وضعیت هوا بد شود و باید ارزیابی های لازم انجام شود.
مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ عنوان داشت: بازی استقلال و مس رفسنجان و دیدار آلومینیوم صددرصد برگزار می شود اما برگزاری دیدار هوادار و گل گهر را بررسی می کنیم. مشکل تیم ملی ما در ارتباط با بازیکن داخلی است و مربوط به لژیونرها نیست و بین این دو هفته ملی پوشان باید ویزای خود را بگیرند و برگردند اما با این آب و هوا پروازها قابل پیش بینی نیست. نمی توانیم مسابقات لیگ را برای ۵ بازیکن متوقف کنیم زیرا همه چیز بهم می ریزد.
مهدی درباره حضور هواداران در ورزشگاه تبریز، گفت: طبق مصوبه وزارت کشور باید ۳۰ درصد از هواداران در ورزشگاه های هر استان شرکت کنند و کار باشگاه تراکتور مغایر مصوبه وزارت کشور بود. زیرا ۵۰ هزار هوادار آمده بودند و مصوبه هم تغییر نکرده.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور