اجتماع بزرگ مسجدی‌ها و هیئتی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) در میدان بهارستان


اجتماع بزرگ مسجدی‌ها و هیئتی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) در میدان بهارستان

حجت‌الاسلام تهرانی گفت: اجتماع بزرگ مسجدی‌ها و هیئتی‌ها روز ششم خردادماه در میدان بهارستان تهران برگزار و هزینه اطعام عزاداران صرف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «علی ریختهگر زاده تهرانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اجتماع بزرگ مسجدی ها و هیئتی های مرکز تهران، روز جمعه، ششم خردادماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ در میدان بهارستان تهران برگزار می شود، اظهار کرد: اهالی مسجد هدایت به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، ضمن ضد عفونی کردن محل برگزاری مراسم، ماسک میان عزاداران توزیع می کند.

امام جماعت مسجد هدایت (واقع در تهران، خیابان جمهوری اسلامی، بعد از چهارراه استانبول) و مسئول اجتماع صادقیون (مرکز تهران) افزود: حجت الاسلام والمسلمین غروی، سخنران این مراسم است و تعدادی از ذاکران اهل بیت (ع) در این اجتماع، مداحی می کنند.

وی اضافه کرد: اهالی مساجد هدایت، توحید و لاله زار با همکاری کارگزاران و فعالان حسینیه فاطمیون، همه ساله از ابتدای دهه دوم ماه شوال، کار سیاه پوش کردن خیابان جمهوری اسلامی و شهید مصطفی خمینی و مجاهدین اسلام را انجام می دهند که امسال نیز این کار از پنجشنبه، 29 اردیبهشت ماه آغاز شد.

ریخته گرزاده تهرانی ادامه داد: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، امسال نیز هزینه اطعام عزاداران، صرف تهیه بسته های ارزاق شد که طی هفته بعد این بسته ها به دست نیازمندان می رسد.

یادآور می شود، اجتماع بزرگ اهالی مساجد و هیت های مذهبی مرکز شهر تهران، در سالروز شهادت امام صادق (ع) از سال 1382 تاکنون در میدان بهارستان، ابتدای خیابان جمهوری اسلامی برگزار می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی