خداحافظی واتساپ با این مدل گوشی ها !


خداحافظی واتساپ با این مدل گوشی ها !

گوشی های تلفن همراهی که طی ماه های آینده نمی توانند از واتساپ استفاده کنند!

پشتیبانی واتساپ از آیفون های قدیمی طی ماه‌های آینده متوقف می‌شود. در ادامه ببینید گوشی آیفون شما هم جزو آن‌ها هست یا خیر.

طی چند ماه آینده، فعالیت واتساپ روی آیفون‌های قدیمی مجهز به iOS ۱۰ و iOS ۱۱ متوقف خواهد شد. این گزارش توسط WABetaInfo منتشر شده که منبع موثقی برای اخبار داخلی کمپانی واتساپ است.

خداحافظی واتساپ با این مدل گوشی ها !

اسکرین شاتی که توسط این وب‌سایت منتشر شده نشان می‌دهد اپلیکیشن واتساپ از ۲۴ اکتبر امسال (۲ آبان ماه) دیگر روی آیفون های قدیمی پشتیبانی نخواهد شد. حتی در صفحه سوالات متداول وب‌سایت واتساپ نیز حداقل سیستم عامل برای پشتیبانی این اپلیکیشن، iOS ۱۲ اعلام شده است.

از آنجا که آیفون های قدیمی مدل آیفون ۵ و آیفون ۵ سی دیگر نمی‌توانند آی او اس ۱۲ را دریافت کنند، در نتیجه از تاریخ اعلام شده واتساپ نیز روی آن‌ها پشتیبانی نخواهد شد. هرچند بعید است هنوز کسی از آیفون ۵ که عرضه آن به سال ۲۰۱۲ بازمی‌گردد استفاده کند.

آنطور که WABetaInfo اشاره کرده، پایان پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی iOS بابت اجرای ویژگی‌های جدیدی که در واتساپ ظاهر ارائه می‌شوند، ضروری است. بروز کردن گوشی به آخرین نسخه نیز این امکان را به کاربر می‌دهد که آخرین پچ‌های امنیتی سیستم عامل را دریافت کند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم همیشه آیفون‌تام را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

منبع: گجت نیوز


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی