نیازی نیست با حاشیه کارم را جلو ببرم/ کریمی: فصل بعد با محرم می‌توانیم قهرمان شویم


نیازی نیست با حاشیه کارم را جلو ببرم/ کریمی: فصل بعد با محرم می‌توانیم قهرمان شویم

محمد کریمی می‌گوید بازیکنان سپاهان کاملا با یکدیگر متحد هستند و هیچ مشکل داخلی در این تیم وجود ندارد.

به گزارش ورزش سه، بازیکن آرام و بی‌حاشیه فوتبال ایران که در لیگ هجدهم با نظر امیر قلعه‌نویی جذب سپاهان شد، حالا به یکی از مهره‌های مورد علاقه محرم نویدکیا تبدیل شده است.

کریمی که در دیدار هفته بیست و هشتم زردپوشان برابر شهرخودرو عملکرد خوبی داشت و یک پاس گل هم داد در گفت‌وگو با ما درباره وضعیت سپاهان صحبت کرد و به شایعاتی که پیرامون درگیری داخلی در این تیم شنیده می‌شد واکنش نشان داد.

این مصاحبه را در ادامه می‌خوانیم:

* از بازی شهر خودرو بگو که سپاهان آنطور که انتظار می‌رفت بازی کرد و تو هم ستاره زمین بودی.
در بازی با شهر خودرو سعی کردیم اول مالک توپ باشیم. خیلی موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و توانستیم سه گل بزنیم. شرایط خودم هم خدا را شکر خوب بود و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

* در ابتدای فصل خیلی ها از سپاهان به عنوان شانس اول قهرمانی یاد می‌کردند. چرا این اتفاق رخ نداد؟
همه می‌دانند که سپاهان همیشه جزو مدعیان قهرمانی است. به نظر من کمی در گل کردن موقعیت ها بدشانس بودیم و البته کم دقتی خودمان در زدن ضربات آخر هم باعث این قضیه بود چون ما در بیشتر بازی‌ها موقعیت های گل زیادی ایجاد می‌کردیم.

* در مورد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم صحبت کن که سپاهان فرصت سوزی زیادی کرد و این اتفاق در لیگ هم بود؛ فکر می‌کنی چه دلیلی دارد؟
در بازی های آسیایی شروع خیلی خوبی داشتیم و بازی های خیلی خوبی هم انجام دادیم. تیم های خوبی هم‌گروه ما بودند اما اگر در بازی آخر الدحیل را می‌‌بردیم ما صعود می‌کردیم ولی متاسفانه این اتفاق نیافتاد.

* برخی می‌گویند درگیری های داخلی که در سپاهان وجود داشت باعث عدم تمرکز تیم شده؛ این موضوع درست است یا اتحاد درونی در سپاهان وجود دارد؟
من نمی‌دانم چه افرادی می‌گویند درگیری داخلی در سپاهان وجود دارد و نمی‌توانم این موضوع را درک کنم. خود من به عنوان بازیکن باشگاه نه چنین چیزی دیدم و نه احساس کردم؛ اتفاقا خیلی با هم متحد و پشت هم بودیم.

نیازی نیست با حاشیه کارم را جلو ببرم/ کریمی: فصل بعد با محرم می‌توانیم قهرمان شویم


* در مورد محرم نویدکیا و استعفایی که داد چه نظری داری؟ بازیکنان چقدر خودشان و عملکردشان را در آن استعفا دخیل می‌دانستند؟
آقا محرم شخصیت فوق‌العاده‌ای دارند و خیلی دلسوز تیم و بازیکنان هستند و از نظر فنی ایده ای دارند که می‌توانند در فوتبال ایران موفق بشوند.

* به نظرت محرم انتخاب خوبی برای سال آینده سپاهان است؟
بدون شک آقا محرم بهترین گزینه برای سپاهان در فصل آینده خواهد بود. اگر به بازی های تیم نگاه کنید می‌بینید ما شکل بازی خوبی را ارائه می‌دهیم و این موضوع مشخص است. فقط در مقطعی از لیگ مشکلاتی وجود داشت که امیدوارم فصل آینده حل شود و بتوانیم قهرمان بشویم.

* فکر‌ می‌کنی عمده ترین تفاوت محرم نویدکیا با مربیایی که با آنها کار کردی چیست؟
آزادی عملی که در زمین بازی به بازیکنان می‌دهد و همچنین آرامش خاصی که کنار زمین دارد.

* درباره تیم ملی هم صحبت کنیم؛ آیا انتظار داری که در جام جهانی حضور داشته باشی و حتی در این رقابت ها بازی کنی؟
قطعا تلاشم را می‌کنم که بتوانم در جام جهانی حضور پیدا کنم و برای تیم ملی کشورم بازی کنم؛ این باعث افتخارم است.

* فکر نمی‌کنی بیش از حد آرام هستی و از این جهت ممکن است که شاید فوتبالت هم به چشم نیاید و بازیکنانی دیده شوند که حاشیه بیشتری دارند؟
من تفکرات خودم را دنبال می‌کنم و با توجه به شخصیتم کار می‌کنم. دلیلی نمی‌بینم که بخواهم با حاشیه کار خودم را جلو ببرم. کسی هم که بخواهد ببیند می‌بیند.

* درباره سال های حضورت در سپاهان و اصفهان چه نظری داری؟
در این چند سال هواداران سپاهان واقعا به من لطف داشتند و همیشه چه زمانی که خوب بودم چه زمانی که شرایطم خوب نبود حمایتم کردند. من شهر و مردم اصفهان را خیلی دوست دارم و همیشه اینجا آرامش خیلی خوبی داشتم و دارم. امیدوارم بتوانم با این تیم و‌ هوادارانش قهرمانی را تجربه کنم.

* این فصل برایت چطور گذشت؟
هر فصلی که می‌گذرد نکات فنی بیشتری یاد می‌گیرم. فوتبال همیشه در حال پیشرفت است؛ پس من هم باید بتوانم پیشرفت کنم تا عقب نمانم. این فصل بهترین فصل فوتبالی من بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی