چه بنا باشد و چه نباشد دوست دارم به تیم ملی کمک کنم/ عبدولی: قسمت نشد به چین بروم


چه بنا باشد و چه نباشد دوست دارم به تیم ملی کمک کنم/ عبدولی: قسمت نشد به چین بروم

قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان تاکید کرد که هر موقع از او برای مربیگری دعوت کنند، این دعوت را خواهد پذیرفت و برایش مهم نیست با چه کسی کار کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سعید عبدولی در خصوص اینکه آیا این روزها فعالیتی در کشتی دارد، اظهار داشت: کشتی که نه، اما برای سلامتی‌ام تمرین می‌کنم. دوره کشتی‌ام دیگر تمام شد و بالای سر پسر و برادرهایم هستم و امیدوار هستم آنها کارشان در کشتی خوب پیش برود.

وی در مورد وضعیت دو برادرش که در تیم‌های پایه مدعی هستند، گفت: علیرضا که در 77 کیلوگرم کشتی می‌گیرد اکنون در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارد و امیرحسین هم در اردوی نوجوانان است.

دارنده مدال برنز المپیک 2016 ریو درخصوص اینکه قرار بود برای کشتی به چین برود، تصریح کرد: قرار بود هم برای مربیگری و هم کشتی گرفتن به این کشور بروم که قسمت نشد.

عبدولی تاکید کرد که دیگر کشتی نخواهد گرفت و در مورد اینکه آیا کار مربیگری را آغاز خواهد کرد؟، خاطرنشان کرد: هر موقع بگویند، می‌روم.

قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد که در تیم ملی بزرگسالان با محمد بنا همکاری کند، گفت: هیچ فرقی ندارد با چه کسی کار کنم، مهم این است که به تیم ملی کمک کنم. اینکه چه کسی باشد و چه کسی نباشد، مهم نیست. من می‌خواهم در خدمت به کشور و پرچمم قدم بردارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس