یک‌هزار و 100 تن آرد یارانه ای در آذربایجان‌شرقی کشف شد


یک‌هزار و 100 تن آرد یارانه ای در آذربایجان‌شرقی کشف شد

تبریز - ایرنا - مسئول گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) یک‌هزار و 100 تن آرد نانوایی یارانه‌ای در حال توزیع خارج از شبکه کشف شد.

علی مولوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این میزان آرد یارانه ای که باید در چرخه مقرر و برای خبازی مصرف می شد، از چرخه خارج و با چندین برابر قیمت تحویل کارخانه ها می شد.

وی با اشاره به نحوه فروش این میزان آرد خارج از چرخه قانونی گفت: گونی های این آردها فاقد علایم هستند که توسط متخلفان در گونی های مخصوص آرد بدون یارانه تخلیه شده و وارد کارخانه ها می شد.

وی با تاکید بر اینکه باید گندم خریداری شده توسط کارخانه های آردسازی در سامانه سیپا ثبت شود، افزود: گزارش های دریافتی حاکی از عدم ثبت گندم خریداری شده توسط کارخانه ها بود که برخی کارخانه های آردسازی ضمن جابه جایی آرد یارانه ای، دست به انبار غیرمجاز گندم زده و باعث اختلال در عرضه و تقاضا می شدند.

مولوی با تاکید بر اینکه سازمان تعزیرات به شدت با موارد این چنینی که امنیت غذایی و روانی جامعه را به هم می زنند، برخورد می کند، گفت: واحدهای متخلف تا پنج برابر جریمه می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!