برنامه‌های کانون پرورش فکری بوشهر تابستان امسال حضوری برگزار می‌شود


برنامه‌های کانون پرورش فکری بوشهر تابستان امسال حضوری برگزار می‌شود

بوشهر - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: تابستان امسال 66 دوره و کارگاه آموزشی، هنری، فرهنگی و پژوهشی در این کانون برگزار می‌شود که همگی به صورت حضوری است.

سمیه رسولی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: دوره‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال پس از ۲ سال فعالیت مجازی حضوری شده است و استقبال کودکان برای شرکت در این کلاس‌ها بی‌نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه کانون استان بوشهر اکنون روزهای پر رونقی را می‌گذراند، اظهار کرد: هدف از اجرای کارگاه‌ها و دوره‌ها کشف و پرورش استعدادها و افزایش توانمندی‌های آنها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: استقبال پرشور کودکان و نوجوانان از حضوری شدن دوره‌های کانون پس از ۲ سال، نشان می‌دهد که آنها از فعالیت مجازی و پشت گوشی نشستن خسته شده و به دنبال تعامل رو در رو با همسالان خود و آموزش در فضایی پر انرژی هستند.

رسولی ادامه داد: علاوه بر فعالیت‌های پژوهشی و کتاب‌محور، کلاس‌های آموزشی شعر، نقاشی، سیاه قلم، انیمیشن، خوشنویسی، اوریگامی و انواع کاردستی با محوریت افزایش مهارت و دست ورزی کودکان و دیگر دوره های هنری بخشی از فعالیت‌های دوره تابستانه کانون پرورش فکری بوشهر است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در فعالیت‌های کتاب محور به منظور نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در استان بوشهر رایگان است اعلام کرد: از جایی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مجموعه وزارت آموزش و پرورش است، نرخ ثبت نام در دوره‌ها و کلاس‌ها بسیار منعطف است تا همه خانواده‌ها بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با بیان اینکه دوره‌های تابستانه این کانون از نیمه خرداد آغاز می‌شود و تا پایان شهریور ادامه دارد، گفت: به علاقمندان فرصت داده شد تا بتوانند تا یک روز پیش از آغاز دوره‌ها ثبت نام کنند.

رسولی یادآور شد: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت سالانه و مداوم است و کودکان می‌توانند متناسب با برنامه تحصیلی خود از دورهای کتاب محور و آموزشی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در میان کودکان با برنامه‌های مفرح کتاب محور می‌تواند نقش موثری در بالا بردن سطح مطالعه در جامعه داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج