فرمانده دوران دفاع مقدس: دشمنان در خرمشهرشکست ناپذیری ملت ایران را دیدند


فرمانده دوران دفاع مقدس: دشمنان در خرمشهرشکست ناپذیری ملت ایران را دیدند

کرج - ایرنا - یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فاتحان خرمشهر با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمنان در عملیات آزاد سازی خرمشهر شکست ناپذیری ملت ایران را دیدند.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نامی روز سه شنبه در مراسم صبحگاه سالروز بزرگداشت خرمشهر و روز دزفول که با رویکرد مقاومت، ایثار و ولایت مداری با حضور پرشور فرهنگیان در مخوطه اداره کل آموزش و پرورش البرز برگزارشد، اظهارداشت: با فتح خرمشهر جهانیان و همچنین دشمنان ایران اسلامی به اقتدار و شکست ناپذیری ملت سرافراز ایران پی بردند.
این فرمانده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در عملیات بیت المقدس که در سه مرحله منجر به فتح خرمشهر شد، دشمن به طور کامل احساس شکست کرد.
وی بیان داشت: حامیان صدام بر این باور بودند که تسخیر خرمشهر برگ برنده ای در دستان صدام است و ایران نمی تواند بار دیگر به خرمشهر دست پیدا کند اما رزمندگان اسلام با اقتدار و رشادت در عملیات بیت‌المقدس و خرمشهر را به دامن ایران اسلامی بازگرداندند.
نامی تصریح کرد: در عملیات فتح المبین رژیم بعث عراق شکست سختی را متحمل شد و یک ماه بعد از آن سربازان اسلام در عملیات بیت المقدس تیر خلاص را به صدام و ارتش عراق وارد کردند.
وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با مقاومت و پایداری خود پای استقلال خود ایستاده اند و در برابر زیاده خواهی های دشمن کوتاه نخواهند آمد.
وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی با مقاومت و پایداری خود پای استقلال خود ایستاده اند و در برابر زیاده خواهی های دشمن کوتاه نخواهند آمد، اضافه کرد: امروز جمهوری اسلایی ایران به عنوان مهمترین قدرت منطقه ای و جهانی در دنیا مطرح است و الگوی مقاومت آن در منطقه در حال شکل گیری است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: لحظه به لحظه عملیات آزاد سازی خرمشهر برای ما درس دارد زیرا در آن روزها که شجاع ترین فرمانده های دفاع با حداقل امکانات و تجهیزات و حتی نیرو، این شهر که نماد مقاومت و ایثاراست آزاد شد.
وی یادآورشد: باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم و نسل نو را با ارزش های دفاع مقدس آشنا کنیم که آموزش و پرورش در این راه مسوولیت مهمی دارد.
اجرای تئاترخیابانی مقاومت و شهدا ، قرائت میثاق نامه فرهنگیان و نمایشگاه مقاومت و یادمان شهدا از دیگر برنامه های این مراسم درآموزش و پرورش استان البرز را تشکیل داد.
استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی شاغل دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان