4600 کیلوگرم آرد احتکار شده در شهرستان مشهد توقیف شد


4600 کیلوگرم آرد احتکار شده در شهرستان مشهد توقیف شد

مشهد- ایرنا- رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: 115 کیسه آرد دولتی احتکار شده به وزن چهار هزار و 600 کیلوگرم از انباری در جاده کلات کشف و ضبط شد.

سید علی اکبر نصری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازرسان جهاد کشاورزی با همراهی نیروهای اطلاعات سپاه و با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقدار زیادی آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در یک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان این که این انبار توسط اماکن نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی مهر و موم شد ادامه داد: آردهای مکشوفه توقیف، فرد متخلف نیز در این رابطه شناسایی و طبق دستور معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی کالاهای توقیفی از محل بارگیری و به صورت امانت در اختیار اتحادیه نانوایان قرار گرفت تا پس از تعیین تکلیف در طرح برکت ۲ به نانوایی‌های تعیین شده برای پخت نان سفره مردم انتقال پیدا کند .

رییس اداره نظارت جهاد کشاورزی مشهد گفت: پرونده این تخلف پس از سیر روال قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌ شود تا اقدامات قانونی صورت پذیرد.

نصری افزود: شهروندان گرامی می توانند خبرهای خود را در مورد احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ در میان بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»