بوکسور خراسان رضوی در مسابقات کشوری به مدال طلا دست یافت


بوکسور خراسان رضوی در مسابقات کشوری به مدال طلا دست یافت

مشهد- ایرنا- نایب رییس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: علی حبیبی‌نژاد بوکسور این استان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بر سکوی نخست ایستاد.

محمدتقی نظری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حبیبی نژاد در وزن ۶۷ کیلوگرم این مسابقات با شکست همه حریفان به مقام قهرمانی رسید و بعد از ۱۱ سال مدال طلای بزرگسالان را در مسابقات کشوری برای خراسان رضوی به ارمغان آورد.

وی با بیان این که مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی زاهدان برگزار شد افزود: این مسابقات از ۲۹ اردیبهشت ماه به مدت پنج روز برگزار شد و تیم خراسان رضوی با میانگین سنی ۲۲ سال در این مسابقات شرکت کرد.

نایب رییس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: در این مسابقات از بین ۳۱ استان، تیمهای سیستان و بلوچستان، خوزستان و تهران مقام اول تا سوم را کسب کردند و تیم خراسان رضوی در جایگاه نهم بزرگسالان کشور قرار گرفت. پیش از این جایگاه تیمی استان در آخرین مسابقاتی که پیش از کرونا برگزار شد، رتبه بیست و پنجم بوده است.

نظری افزود: بعد از پایان این مسابقات، علاوه بر حبیبی‌نژاد، مهدی غلامیان نیز که در وزن ۸۰ کیلوگرم تا مرز کسب مدال برنز پیش رفت، به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شد.

۲ هزار و ۵۰۰ بوکسور، مربی، داور و پیشکسوت بوکس مبتدی و حرفه ای در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی