یک فروشگاه زنجیره‌ای در قزوین 16 میلیارد ریال جریمه شد


یک فروشگاه زنجیره‌ای در قزوین 16 میلیارد ریال جریمه شد

قزوین-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با بیان اینکه احتکارکنندگان کالاهای اساسی نقره داغ می‌شوند، گفت: برهمین اساس یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای احتکار کننده در قزوین 16 میلیارد ریال جریمه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا حسن پور روز سه شنبه در بازدید گشت های مشترک از بازار کالاهای اساسی در قزوین، افزود: در پی ارسال گزارش پلیس امنیت اقتصادی در مورد کشف چندین تن انواع روغن خوراکی، ماکارونی و شکر از یک فروشگاه زنجیره ای در قزوین، پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

وی اظهار داشت: شعبه ویژه پس از رسیدگی با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و متهم را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت بیش از ۱۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

این مسوول گفت: همچنین در گشت های مشترک برگزار شده تعزیرات حکومتی در استان از یک فروشگاه زنجیره‌ای دیگر ۲۵ کارتن ماکارنی کشف و ضبط شد که پس از رسیدگی، متخلف به عرضه کالا در شبکه توزیع و پرداخت بیش از ۱۵۰ میلیون ریال محکوم شد.

حسن پور ادامه داد: اقلام احتکار شده با تشخیص قرارگاه امنیت اقتصادی در مراکز تعیین شده به عرضه خواهند رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه برخورد ما با احتکار، کم فروشی و گران فروشی قاطع و بدون اغماض خواهد بود، افزود: افزایش محکومیت ها و تسریع در رسیدگی و اجرای احکام جنبه پیشگیری داشته و سبب کاهش تخلفات می‌شود و اقدام متخلفان پس از مصوبات اخیر فاقد صرفه اقتصادی خواهد بود.

این مسوول تصریح کرد: با اجرای مصوبات جدید جرایم سنگینی به متخلفان اعمال می شود و در آینده شاهد کاهش تخلفات به حداقل ممکن خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان