ربع سکه وارد کانال 5 میلیون تومان شد


بازار طلا و سکه به‌دنبال نوسانات افزایشی قیمت دلار در بازار آزاد، افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. این نوسانات همچنین سبب ورود ربع سکه به کانال 5 میلیون تومان نیز شده است. اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که بازار اونس جهانی در دومین روز معاملاتی خود با افت قیمت، معادل 1852 دلار و 1 سنت ثبت شده، اما بازار طلا و سکه به‌دنبال نوسانات...

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که بازار اونس جهانی در دومین روز معاملاتی خود با افت قیمت، معادل ۱۸۵۲ دلار و ۱ سنت ثبت شده، اما بازار طلا و سکه به‌دنبال نوسانات افزایشی قیمت دلار در بازار آزاد روند صعودی را طی می‌کند، به‌طوریکه قیمت سکه امامی با ۵۰ هزار تومان افزایش همراه بوده و ربع سکه نیز وارد کانال ۵ میلیون تومان شده است.

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه با قیمت ١۴ میلیون و ۵۰۵ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۴۵۶ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ۵۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ۷ میلیون و ۹۹۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز معاملاتی گذشته معادل ٧ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان افزایش قیمتی نزدیک به ۱۰ هزار تومان داشته است.

ربع سکه نیز ۵ میلیون و ۲۰ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۹۴۵ تومان، افزایش قیمتی نزدیک به ۷۰ هزار تومان داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۸۵۲ هزارتومان و با ۲ هزار تومان اختلاف نسبت به نرخ روز معاملاتی گذشته معادل ۲ میلیون و ۸۵۰ تومان با ثبت شده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۲۶۵ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۳۷۷ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۹۲ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۲۲۱ هزار تومان حباب دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !