افزایش 50 تومانی قیمت دلار در صرافی‌ ها


قیمت دلار صبح امروز را با نرخ ٢5 هزار و 683 تومان و با 50 تومان افزایش در مقایسه با روز گذشته ثبت شد. اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ دلار صبح امروز را با افزایش 50 تومانی در صرافی‌ها نسبت به روز گذشته و با قیمت 25 هزار و 683 تومان آغاز کرد. کانون صرافان نیز دلار را 25 هزار و 683 تومان برای خرید و 25 هزار و 968 تومان برای فروش قیمت گذاری کرده...

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ دلار صبح امروز را با افزایش ۵۰ تومانی در صرافی‌ها نسبت به روز گذشته و با قیمت ۲۵ هزار و ۶۸۳ تومان آغاز کرد.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵ هزار و ۶۸۳ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۹۶۸ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۶۲۹ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۹۱۸ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ۵۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۱۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۲۹۶ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ٢٧ هزار و ۹۵۸ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۲۴۸ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش قیمتی در حدود ۵۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۸۶۳ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶۰۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۸۰۷ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۵۵۰ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۶۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۲۴۰ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۵۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۲۲۸ برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۴۷ برای خرید افزایش قیمت اندکی داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی