شمار مبتلایان جدید کرونا در سیستان و بلوچستان به چهار نفر رسید


شمار مبتلایان جدید کرونا در سیستان و بلوچستان به چهار نفر رسید

زاهدان- ایرنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با ابتلای چهار نفر دیگر به کرونا طی 24 ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان تاکنون به 169هزار و 647 نفر رسیده است.

دکتر حمید غزنوی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در شبانه‌روز گذشته فوتی ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه هم‌اینک ۳۱بیمار حاد تنفسی و یک فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند، از شهروندان درخواست کرد هنگام خروج از منزل با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ابتلا و گسترش این بیماری جلوگیری کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با تاکید بر پرهیز از ساده انگاری کرونا گفت: کاهش شمار مبتلایان به کرونا نتیجه همکاری خوب مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و توجه جدی به سلامت عمومی است.

وی ادامه داد: ساده انگاری و رعایت نکردن مقررات بهداشتی سبب گسترش بیماری بویژه در میان سالمندان، مادران باردار، کودکان و بیماران خاص می‌شود.

غزنوی بیان کرد: کمبودی در داروهای ضد ویروس و تجهیزات موردنیاز بیماران کرونایی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری