145 پرونده تخلف صنفی در هرمزگان تشکیل شد


145 پرونده تخلف صنفی در هرمزگان تشکیل شد

بندرعباس- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون در بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی 145 پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات ارسال شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش افزود: ارزش پرونده های یادشده سه میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال می باشد.
وی بیان داشت: بیشترین تخلف واحدهای صنفی در سطح شهر درج نکردن قیمت، ارائه نکردن صدور فاکتور و گرانفروشی بوده است
سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: در مانور نظارتی ویژه قیمت کالا و خدمات از ابتدای هفته جاری تاکنون بیش از ۱۷ هزار و ۸۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی توسط بازرسان سازمان صمت، اصناف، اتحادیه ها و بسیج اصناف در سطح استان صورت گرفته است.
پیروی منش با بیان اینکه مشکلی در تامین و عرضه کالا نداریم، تصریح کرد: نظارت بر تمام زنجیره تولید و عرضه در استان با تمام توان ادامه دارد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی ۱۲۴ ما را در رصد بازار همیاری نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!