آپدیت اندروید 12 برای گوشی گلکسی A12 Nacho سامسونگ منتشر شد


آپدیت اندروید 12 برای گوشی گلکسی A12 Nacho سامسونگ منتشر شد

در ادامه ارتقای گوشی‌های سامسونگ به اندروید 12 یکی پس از دیگری (https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/39603-samsung-galaxy-a22-android-12-one-ui-4-1)، این بار نوت به گوشی اقتصادی محبوب Galaxy A12 Nacho رسیده است تا جدیدترین نسخه از اندروید و رابط کاربری One UI را دریافت کند. جزئیات درباره آپدیت اندروید 12 برای گوشی گلکسی A12 Nacho را...

در ادامه ارتقای گوشی‌های سامسونگ به اندروید 12 یکی پس از دیگری، این بار نوت به گوشی اقتصادی محبوب Galaxy A12 Nacho رسیده است تا جدیدترین نسخه از اندروید و رابط کاربری One UI را دریافت کند. جزئیات درباره آپدیت اندروید 12 برای گوشی گلکسی A12 Nacho را در شهر سخت افزار بخوانید.

آپدیت اندروید 12 برای گوشی گلکسی A12 Nacho سامسونگ با شناسه A127FXXU5BVE4 منتشر شده است و نسخه 4.1 از رابط کاربری One UI 4.1 را هم با خود دارد که جدیدترین نسخه آن است. همچنین این فرمویر جدید با وصله‌های امنیتی اندروید تا اول ماه می همراه است.

لازم به ذکر است گوشی مزبور نسخه One UI (Core) 4.1 را دریافت می‌کند که یک نسخه تقلیل یافته و ساده‌تر از One UI 4.1 محسوب می‌شود. در هر صورت این آپدیت در روسیه منتشر شده و طی روزهای آینده در مناطق بیشتری منتشر خواهد شد.

آپدیت اندروید 12 برای گوشی گلکسی A12 Nacho سامسونگ منتشر شد

می دانیم One UI 4.1 و اندروید 12 با تغییرات ظاهری گسترده چون اضافه شدن Color Palette، ویجت های هوشمند، بهبود صفحه نمایش همیشه روشن و حالت دارک مود همراه هستند. همچنین این آپدیت بهبود اپلیکیشن های اختصاصی سامسونگ چون My Files،Gallery،Samsung Internet و Samsung Keyboard را با خود دارد. بنابراین باید دید نسخه Core کدام قابلیت‌ها را نخواهد داشت.

شما می‌توانید در دسترس بودن آپدیت جدید برای گوشی گلکسی A12 Nacho سامسونگ را از مسیر Settings >> Software update با ضربه زدن بر روی گزینه Download and install بررسی کنید.

A12 Nacho نسخه تقریباً ارتقا یافته ای از گوشی پرفروش گلکسی A12 است که پردازنده متفاوت و حجم بیشتری حافظه رم دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا