معرفی بهترین پاساژ ها برای خرید آنلاین لباس زنانه


اگر شمایی که در حال مطالعه این مقاله هستید، خانم باشید، قطعا برای یکبار هم که شده با مشکل کدام پاساژ لباس های بهتری دارد؟ مواجه شده اید. پاساژ ها و مراکز خرید گوناگونی در سطح تهران وجود دارد که همه افراد نمی توانند برای خرید چند دست لباس تمامی آنها را زیر و رو کنند. به همین خاطر آنها ترجیح می دهند تا از تجربیات دیگران در این زمینه استفاده کنند و...

اگر شمایی که در حال مطالعه این مقاله هستید، خانم باشید، قطعا برای یکبار هم که شده با مشکل کدام پاساژ لباس های بهتری دارد؟ مواجه شده اید. پاساژ ها و مراکز خرید گوناگونی در سطح تهران وجود دارد که همه افراد نمی توانند برای خرید چند دست لباس تمامی آنها را زیر و رو کنند. به همین خاطر آنها ترجیح می دهند تا از تجربیات دیگران در این زمینه استفاده کنند و به پاساژی که به آنها معرفی شده است بروند. حال ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله بهترین پاساژ های تهران را به شما معرفی کنیم که محصولات ارائه شده در آنها بسیار متنوع و منحصر به فرد است. علاوه بر منحصر به فردی اجناس، قیمت مناسبی را نیز دارا هستند.

معرفی بهترین پاساژ ها برای خرید آنلاین لباس زنانه

شما می توانید برای خرید انواع لباس زنانه از مانتو، تیشرت، لباس زیر، لباس مجلسی و... را در پاساژ هایی که در ادامه به شما معرفی می نماییم پیدا کنید. پاساژ های که اجناس ارائه شده در آنها مثل و مانند ندارد. اگر شما ساکن تهران هستید، قطعا اسم پاساژ هایی مثل پاساژ ارگ، کوروش، تیراژه، هروی سنتر، تهرانی و... به گوش تان رسیده است. اگر تا به حال به این پاساژ ها سر نزده اید، می توانید با مطالعه این مقاله از اجناس موجود در برخی از آنها آگاهی پیدا کنید.

خرید لباس زنانه از بهترین پاساژ های تهران

در این بخش ما پاساژ هایی را به شما معرفی می کنیم که اجناس و محصولات بسیار زیادی را برای خانم ها دارا هستند. محصولاتی با برند خارجی و ایرانی با انواع قیمت ها و کیفیت ها که شما می توانید در این پاساژ ها مشاهده و خرید نمایید.

پاساژ هروی سنتر تهران

یکی از پاساژ های محبوب در تهران، مرکز خرید هروی است. این پاساژ دارای اجناس و محصولات متنوع و منحصر به فردی است و همین امر نیز موجب محبوبیت آن نزد خریداران شده است. این پاساژ واقع در منطقه پاسداران و در شرق تهران واقع شده است. این پاساژ محبوب دارای 10 طبقه می باشد که 5 طبقه آن برای رفاه و راحتی خریداران و بازدید کنندگان به پارکینگ اختصاصی اختصاص داده شده است. 5 طبقه دیگر این پاساژ به واحد های تجاری و فروشگاه ها اختصاص شده و دارای محصولات متنوعی می باشد.

در مرکز خرید هروی شما می توانید از 100 واحد تجاری که در طبقات همکف، اول و دوم هستند، دیدن نمایید. در این طبقات می توانید محصولات متنوعی از پوشاک بانوان، طلا و جواهرات که یک طبقه از این پاساژ به صورت کامل به آن اختصاص یافته است، شال و روسری، اکسسوری، مانتو و لباس مجلسی، کیف و کفش و... را خریداری نمایید. خرید از هروی سنتر هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری امکان پذیر می باشد.

کوروش مال تهران

یکی دیگر از محبوب ترین پاساژ های تهران که به تازگی افتتاح شده است، کوروش مال می باشد. این پاساژ بزرگ دارای 18 طبقه است که 9 طبقه آن برای رفاه خریداران و بازدید کنندگان به پارکینگ اختصاص یافته است. شما برای رفتن به این پاساژ دیگر دغدغه پیدا کردن جای پارک را نخواهید داشت. پاساژ بزرگ کوروش دارای 9 طبقه تجاری و اداری دیگر می باشد که توانسته خدمات متفاوتی را در هر طبقه ارائه دهد. در طبقات B2، B1، همکف و اول شما می توانید محصولات متنوعی اعم از پوشاک، اکسسوری، لباس زیر، لباس مجلسی، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم جانبی موبایل، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، ساعت، عینک و... را مشاهده و خرید نمایید.

معرفی بهترین پاساژ ها برای خرید آنلاین لباس زنانه

از آنجایی که مرکز خرید کوروش دارای هایپر مارکت نیز می باشد، شما می توانید برای خرید خانه و خرید کالا های اساسی به این پاساژ بروید. در طبقات دیگر این پاساژ سینما پردیس کوروش، شهربازی، رستوران، کافه و فود کورت نیز وجود دارد. شما می توانید لحظات خوشی را در کنار خانواده در این پاساژ رقم بزنید.

مرکز خرید تهرانی

یکی دیگر از پاساژ های محبوب در تهران، مرکز خرید تهرانی می باشد. این مرکز خرید دارای لباس های مجلسی برای آقایان و بانوان می باشد. افرادی که تا به حال اسم این مرکز خرید را نشنیده اند، می توانند به آدرس بخش جنوبی فلکه دوم صادقیه بروند. پاساژ تهرانی کمی پایین تر از پاساژ گلدیس صادقیه واقع شده است. در این پاساژ شما می توانید اجناس متنوعی را مشاهده و خرید نمایید. پاساژ تهرانی دارای دو طبقه می باشد و فاقد واحد اداری است. این پاساژ نسبتا کوچک دارای پارکینگ طبقاتی است تا خریداران بدون دغدغه پیدا کردن جای پارک به این پاساژ بیایند.

مرکز خرید تیراژه تهران

یکی دیگر از مراکز خرید محبوب در پایتخت، مرکز خرید تیراژه است. این مرکز خرید دارای دو شعبه در تهران می باشد که یکی از شعبات آن در بزرگراه اشرفی اصفهانی و دیگری در اتوبان امام علی (ع) واقع شده است. شما می توانید در هر دو شعبه این پاساژ پوشاک متنوع و منحصر به فردی را پیدا کنید. از لباس های زنانه و مردانه تا لباس بچه گانه گرفته در این پاساژ وجود دارد. البته پاساژ تیراژه 1 که واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی است یکی از طبقات خود را به صورت کامل به پوشاک بچه گانه، اسباب بازی، سیسمونی و... اختصاص داده شده است.

شما می توانید در هر دو شعبه این پاساژ محصولاتی اعم از پوشاک زنانه و مردانه، اکسسوری، شال و روسری، کیف و کفش، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل، لوازم خانه و آشپز خانه و... را مشاهده و خرید نمایید. البته در طبقات دیگر این پاساژ شهربازی، رستوران ها و کافه ها نیز وجود دارند که می توانید اوقات خوشی را در آنها سپری کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد