جواهرات ایتالیایی با طراحی خاص!


جواهرات ایتالیایی با طراحی خاص!

ادای احترام به پیازا ناوونا، این گردنبند از سنگهایی همچون پالادیوم، رزگلد آلادیوم، رزگلد 18 عیار، الماس سفید، مروارید طبیعی، 131 زمرد، 282 تورمالین Paraiba، تورمالین مرکزی 80، 2 قیراط استفاده شده است.

حلقه اختصاص داده شده به آبنمای مور با تریتون ها.در این انگشتر پالادیوم و رزگلد، با الماس سفید، تورمالین Paraiba و بریل مرکزی 55 قیراطی استفاده شده است.

جواهرات ایتالیایی با طراحی خاص!

در گردنبند Alessio Boschi که به Piazza Navona اختصاص دارد، روح باروک رومی وجود دارد. ما آن را در بازل در میان تورمالین‌های پارایبا، زمردها و الماس‌های سفید که تداعی کننده آب‌نماها هستند، پالادیوم و رز طلا که چهره‌های اساطیری را شکل می‌دهند، دیدیم.

جواهرات ایتالیایی با طراحی خاص!

این جواهر یک نقشه معماری و شمایل‌نگاری است، از جزئیات کوچک، مانند پلاک مستطیل شکل آویزان از گیره که شبیه مربعی است که به سفارش پاپ اینوسنت X، منطقه‌ای که قبلاً توسط استادیوم امپراتور دومیتیان اشغال شده بود.سه باگت آبی نماد سه فواره، و همچنین سه نیلوفر بازوهای پامفیلی، خانواده پاپ است. در سمت راست، پس از متوالی زمردهای مقعر زامبیا، تورمالین‌های موزامبیک پارایبا، الماس‌های سفید، در اینجا تریتون‌های فواره مورو قرار دارند، کسی که دلفین را رام می‌کند و آن‌هایی که شاخ‌های صدفی دارند و آب از آن جاری می‌شود. همه پیکره‌ها با پالادیوم 950 هستند و با روکش طلای رز برای نشان دادن شکل‌پذیری مدل‌سازی، مانند پری دریایی و خدای نپتون، فواره همنام، که در سمت چپ نشان داده شده است. اما در هر چیزی که حول تورمالین 80.5 قیراطی و بالش بریده شده پارایبا می چرخد، جایی که روح وودز کاملاً با تعریف باروک ارائه شده توسط مورخ برونو زوی مطابقت دارد: روح آزاد و نگرش خلاق. به علاوه تخیل بی‌نظیر جواهرساز.

جواهرات ایتالیایی با طراحی خاص!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه طلا و جواهرات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403