گزارش پدیده گردوغبار به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود


گزارش پدیده گردوغبار به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی از تهیه گزارشی در فراکسیون محیط زیست در خصوص پدیده گردوغبار در کشور خبر داد و گفت: این گزارش در اولین جلسه هفته کاری در صحن و کمیسیون ارائه می شود.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 3 خردادماه) مجلس با استناد به ماده 202 آئین نامه داخلی مجلس تذکری داد و گفت: باید در مجلس نسبت به آنچه در کشور اتفاق می افتد موضع گیری کرد، بر همین اساس جلسه گذشته در خصوص گرانی ها مطالبی مطرح شد.

وی افزود: در حال حاضر استان ها و جمعیت های بسیاری در کشور با پدیده گردوغبار مواجه هستند، در مجلس بررسی علمی و جامعی صورت نگرفته است که بدانیم چه موضعی باید بگیریم و آیا این پدیده منشأ داخلی یا خارجی دارد. آیا بیماری زا است.

نماینده مردم ملایر در مجلس عنوان کرد: بنابراین باید برای بررسی موضوع وقت گذاشته شود و از کنار آن به سادگی عبور نکند چرا که از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به جامعه آسیب زده است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر، گفت: نکته و تذکر مهمی بود، البته در فراکسیون محیط زیست گزارشی آماده شده است که در اولین جلسه هفته کاری در صحن و کمیسیون ارائه می شود.

ش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس