هر آن احتمال فروریختن متروپل وجود دارد / احتمال گرفتاری 50 نفر زیر آوار


هر آن احتمال فروریختن متروپل وجود دارد / احتمال گرفتاری 50 نفر زیر آوار

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره با استقرار 50 دستگاه آمبولانس و آماده‌سازی 100 تخت در بیمارستان‌ها، گفت: وضعیت همه مصدومان به جز یک نفر، مساعد است.

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر مجتبی خالدی اظهار کرد: تا این لحظه ۳۳ نفر از هم‌وطنان آبادانی در حادثه ریزش ساختمان متروپل دچار مصدومیت شده‌اند که توسط همکاران ما به بیمارستان‌ها منتقل شدند. بر اساس گفته شاهدان عینی و با توجه به اینکه ساختمان در طبقات منفی پر تردد بود است، احتمال داده می‌شود که ۵۰ نفر زیر آوار باشند.

وی در پاسخ به اینکه چقدر احتمال زنده ماندن افراد گرفتار در زیر آوار وجود دارد؟ گفت: با توجه به تجربه ساختمان پلاسکو، آن زمان نیز این چنین نگرانی‌هایی داشتیم اما با توجه به اینکه در متروپل تمام آوار ۱۰ طبقه در یک طبقه تجمع پیدا کرده است، کار آواربرداری خیلی سخت است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه وضعیت همه مصدومان به جز یک نفر، مساعد است، گفت: ۵۰ دستگاه آمبولانس در محل مستقر کرده‌ایم و ۱۰۰ تخت در بیمارستان‌ها آماده هستند.

خالدی در پایان با اشاره به وضعیت ناپایدار ساختمان نیمه فرو ریخته متروپل عنوان کرد: یکی از نگرانی‌هایی که وجود دارد این است که احتمال ریزش ساختمان در هر آن وجود دارد و افرادی هستند که پایین در حال کار هستند. البته نیروی انتظامی خانواده‌های نگران را از محل دورتر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر