تداوم وزش باد و گرد و خاک در استان تهران


تداوم وزش باد و گرد و خاک در استان تهران

شهرری - ایرنا - اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا برای روز (چهارشنبه، چهارم خرداد) در این استان هشدار نارنجی داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به شرایط جوی و نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی از مناطق غربی، نسبت به وزش باد شدید، کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید، آسیب به صنایع حساس به گردوخاک، تاخیر و احتمال لغو پروازها شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه های موقت، سقوط اشیاء از ارتفاعات هشدار داده می شود.

همچنین اداره کل هواشناسی استان تهران به اجتناب از حضور در فضای باز برای تمام گروه ها، احتیاط در تردد های جاده ای، مدیریت و محافظت از صنایع حساس به ردوخاک، عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره، استحکام سازه های موقت و عدم پروار با بالگرد و هواپیماهای سبک توصیه کرد.

بر اساس این گزارش، ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) بطور مشترک با ۳۴ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با ۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

به گزارش ایرنا، در عنوان هشدارهای صادره از سوی مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور رنگ زرد جهت آگاهی، رنگ نارنجی جهت آمادگی و رنگ قرمز جهت اقدام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد