دستگیری سارق اماکن خصوصی با 51 فقره سرقت در نظرآباد


دستگیری سارق اماکن خصوصی با 51 فقره سرقت در نظرآباد

کرج - ایرنا- فرمانده انتظامی نظرآباد استان البرز  از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار اماکن خصوصی با 51 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ فرج اله اسدالهی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان نظرآباد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار در خصوص این سرقت ها شدند.
وی گفت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی قضائی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات تکمیلی به ۵۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد.
اسدالهی با بیان اینکه یک مالخر اقلام مسروقه رد این خصوص دستگیر شد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این فرد، تعدادی آهن آلات و کابل مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام