اعلام عزای عمومی در آبادان و خرمشهر


اعلام عزای عمومی در آبادان و خرمشهر

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در پی حادثه ریزش مجتمع متروپل آبادان و جان باختن تعدادی از هموطنان روز چهارشنبه چهارم خرداد را در آبادان و خرمشهر عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد روز سه شنبه در پیامی ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه ریزش مجتمع متروپل چهارشنبه چهارم خرداد ۱۴۰۱ را در آبادان و خرمشهر عزای عمومی اعلام کرد.

وی همچنین در پیامی رخداد غم‌بار ریزش ساختمان متروپل آبادان که منجر به فوت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان شد را به خانواده‌های مصیبت دیده تسلیت گفت و برای مصدومان حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در این پیام، پی‌گیری سریع و بدون ملاحظه عوامل این حادثه را از سوی مسئولان ذیربط ضروری خواند و تاکید کرد: شناسایی موارد مشابه چه در استان و چه در سایر نقاط کشور برای پیشگیری از تکرار این حوادث تلخ مطالبه عمومی است که امید است به فراموشی سپرده نشود.

بخشی از ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خردادماه ریزش کرد.

این حادثه تاکنون ۱۱ کشته و ۳۳ مصدوم به دنبال داشته است.

با گذشت بیش از ۲۴ ساعت از وقوع این حادثه نیروهای امدادی و آتش نشان همچنان در جست و جوی افراد احتمالی گرفتار در زیر آوار هستند.

احمد وحیدی وزیر کشور برای پیگیری این حادثه از نخستین ساعات بامداد امروز شخصا در محل حادثه حضور یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی