هم‌افزایی امکانات مخابراتی و افزایش پایداری ارتباطات در صنعت گاز


هم‌افزایی امکانات مخابراتی و افزایش پایداری ارتباطات در صنعت گاز

مدیر مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران بر هم‌افزایی امکانات مخابراتی و افزایش پایداری ارتباطات تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، محمدرضا نیک‌روش‌فرد در سفر به منطقه شمال غرب کشور، در نشستی با مسئولان این مناطق گفت: عملیات موفق و بی‌وقفه تولید، انتقال و پالایش گاز در این صنعت عظیم با بهره‌مندی از شبکه مخابرات کارآمد امکان‌پذیر است و این موضوع جز با به‌کارگیری و آموزش نیروی متخصص، متعهد، کوتاه کردن زمان بازسازی و ایجاد فعل حرکت به سوی بهبود میسر نمی‌شود.

وی با اشاره به نقش ویژه ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: در عصر ارتباطات، بهره‌گیری از فناوری روزآمد برای رسیدن به اهداف هر سازمان از مهم‌ترین عوامل ارتقای بهره‌وری است.

مدیر مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز هدف از برگزاری این نشست‌ها را انجام همکاری با متخصصان درباره ارزیابی تحولات سریع جهانی در حوزه مخابرات، اتخاذ سیاست‌های مناسب، ارائه راهکارهای مؤثر، ارتقای دانش و بهره‌مندی از تجربه‌های همدیگر در مسائل مختلف اعلام کرد.

براساس این گزارش، نیک‌روش‌فرد در این سفر در نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی با مدیران عامل استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان، مدیران منطقه‌های ۸ و ۳ عملیات انتقال گاز، مدیر منطقه شمال غرب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت واقع در زنجان دیدار و از بخش‌های مختلف مخابراتی این مناطق بازدید کرد.

هریک از مدیران عامل نیز ضمن ارائه گزارشی از حوزه عملیاتی خود، به بررسی مشکلات موجود و بحث و تبادل‌نظر درباره دستور کار نشست پرداختند.

در این سفر با ایجاد کمیته‌های فنی مشترک میان شرکت انتقال گاز و شرکت‌های گاز استان، مقدمات اتصال شرکت‌های گاز استان به شبکه فیبر نوری سراسری فراهم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل