قصه‌های مادربزرگ را از رادیو سلامت بشنوید


قصه‌های مادربزرگ را از رادیو سلامت بشنوید

رادیو سلامت هر شب ساعت 21 در قالب برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ، قصه‌هایی با محوریت مهارت زندگی برای کودکان پخش می‌کند.

قصه‌های مادربزرگ را از رادیو سلامت بشنوید
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، نازیلا نظمی تهیه کننده برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ در این باره گفت: ما در قالب قصه گویی در این هفته به موضوعاتی همچون غذای مقوی، حواس جمع بودن، بازی با خواهر و برادر کوچکتر، پذیرفتن تفاوت ها و ... می پردازیم. این موضوعات در قالب قصه هایی با عناوینی همچون بچه فیله کجاست؟ حواست جمع باشه، بازی با داداش کوچولو و جغد بیداره پخش می شود. در مجموع سعی می کنیم مهارت های زندگی را در قالب قصه به بچه ها آموزش بدهیم.

برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ هر شب به مدت ۱۵ دقیقه ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه روانه آنتن می‌شود که ویژه گروه خردسالان است. گوینده و راوی برنامه فرشته قربانی است و بازیگران مریم قربانی، سارا عرب پوریان و حمیدرضا اللهیاری است که در بخش قصه نقش آفرینی می‌کنند.

در این برنامه سیبک نماینده قشر خردسال است و هر بار برایش ماجراهایی پیش می‌آید و مادربزرگ تلاش می‌کند او را آگاه کند تا راه و رسم زندگی را یاد بگیرد. در این برنامه زمینه‌سازی می‌ شود تا بچه‌ها مهارت‌های زندگی را یاد بگیرند و در قالب داستان و نمایش این اتفاق رخ می‌دهد.

این برنامه هر شب میزبان یک خردسال است و به صورت تلفنی در برنامه حضور دارند و آن‌ها در طول برنامه باید حدس بزنند که سیبک در مواجهه با اتفاقات چطور عمل می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر